1970 Challenger slapstick käänteisellä kaaviolla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja RKo, 16.1.2019.

  1. RKo

    RKo 1st gear

    Hei,

    Kaverin puolesta tiedustelen, että onkohan kukaan muuttanut 1970 challengerin slapstick sifteriä toimimaan käänteisellä kaaviolla? Autossa on tf727, johon on vaihdettu TCI:n käänteinen manuaali koneisto.

    Löysin tällaisen tuotteen, jolla kaavion vaihto olisi ilmeisesti mahdollista:
    http://coperacingtranscom.ipage.com/?product=crt-shift-r-gate-70-up-slap-stick-shifter

    Onko tästä kellään mitään kokemuksia?
     
  2. Shining Whit

    Shining Whit Gearhead

    Kyl Copen kamat toimii.
     
  3. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Kukaan yrittänyt saada tota E-body släppäriä toimimaan muissa koreissa? Esim C-body? Konsoli on sama C-bodyissä kuin B-bodyissä.
     
  4. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    Varmaankin onnistuu jos tuon pystyakselin asemointi sattuu kohdalleen

    [​IMG]
     

Kerro tästä muillekin!