1972 Chevellen aurauskulmat

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Jarrut ja jousitus.', aloittaja Mr_MilleR, 7.7.2007.

  1. Mr_MilleR

    Mr_MilleR Gearhead

    Mikähän on ohjearvo -72 chevellen aurauskulmille? Molemmat eturenkaat ovat ulkoreunoista kuluneet, joten arvelisin aurauskulmien olevan pielessä. Vai miten vaikuttaa camber ja caster??
     
  2. bb

    bb 1st gear

    en tiedä alkuperäisiä arvoja,mutta itse laittaisin (tehostettu ohjaus)
    caster= n.4 astetta
    camber=n.0-0,5neg astetta
    auraus=katuautoon aavistus aurausta

    camber kulman kääntö negatiiviselle toimii samoin kun auraus.

    camber 0 vaatii jonkun verran aurausta

    camber 0,5neg voi toimia jo nolla aurauksella(parantaa kääntymistä jos tykkää mennä kovaa mutkiin)
     
  3. Mr_MilleR

    Mr_MilleR Gearhead

    Kiitos tiedoista. Täytynee koittaa sillä aurauksen nolla kulmalla. Kovaa mutkiin... Tuolla laitteella se onnistuu tasan yhden kerran ja good bye..
     
  4. Elky72

    Elky72 1st gear

    Oon just aikeissa tehdä samaa kyselyä chevelle.com sivustolta. Saattaa sivusto kiinnostaa suakin (jos ei oo jo tuttu), sieltä saa hyviä vinkkejä ja kovaa faktaakin nimenomaan Chevelle/El Camino akselilta...
     

Kerro tästä muillekin!