* 1973-74 PLYMOUTH B-BODY

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mopar B-Bodyt', aloittaja superB, 17.3.2008.

  1. Bubbles

    Bubbles 3rd gear

    Onkos '72 ja '73 Roadrunnerissa/Satellitessa samanlainen ohjauspylväs/akseli/mikälie steering column?
     
  2. Loukku

    Loukku 3rd gear

    Mikäs on teillä tämänhetkinen tilanne?
    Kenellä on/alkaa olemaan laitteet läjässä?

    Ittellä menossa pohjatyöt. Sisustan ja tekniikan roplaus jäänee myöhemmälle.
     
  3. Veetteri

    Veetteri 3rd gear

    Minulla on pohjatyöt loppusuoralla.
    Tekniikka ja sisusta valmiit.

    Huhtikuussa maalaukseen ja sitten kasausta.

    Loukku
    onko kesäks valmis?
     
  4. Loukku

    Loukku 3rd gear

    Tarkotus olis saada ulkopuoli valmiiksi kesäks ja laitos rekisteriin. Mutta saas nährä ku värin valitseminenki on pirkaleen hankalaa :poff: .
     
  5. Veetteri

    Veetteri 3rd gear

    Mut sehän onkii se kaikkein vaikein.

    Satelliteen on vielä mun mielestä varsin vähän värejä mitkä sopii, mut sitte taas Firebirdiin oon varmaanki miettiny jo pari kuukautta väriä, ku vaihtoehtoja tuntuu olevan liikaa.

    Koskaan ei ole hyvä :-?
     
  6. superB

    superB 1st gear

    lisätty yksi 8)

    ja ei taida vapuksi olla kiirre kun lumikin on vielä maassa :-?
     
  7. sokkalanmäki

    sokkalanmäki 1st gear


    Kyseinen peli on mulla mikkelissä nykyään.
     
  8. Bubbles

    Bubbles 3rd gear

    Onko '74 vai '73? :lol:

    [​IMG]
     
  9. pvi

    pvi 1st gear

    Ilmoitetaan joukon jatkoksi tuo oma Satellite 2dht Sebring plus vm,73
    Originaali kunnossa. JCS-5 Kuvaa en osaa valitettavasti lisätä.
     
  10. Loukku

    Loukku 3rd gear

    Sen verran pelas laitteet, että käväsin Espoossa perjantaina. 8)
    Tosin kotimatkalla iski akuutti etupyöränlaakerin tarves. :poff:
     
  11. Bubbles

    Bubbles 3rd gear

    Se on poijaat melkein talvi nyt ja maantiekiitäjät köllöttelee talviunillaan :lol:

    [​IMG]
     
  12. mesev8

    mesev8 3rd gear

    löytyiskö kellään 73 satellit sebringin maskia niin ottakaa yhteyttä

    yv tai 0400872883
     
  13. valtsu67

    valtsu67 Gearhead

    Terve. Tässä yksi muskeliauto lisää. Tuli tänä keväänä hankittua Roadrunner -74. California-auto. 360-727-8 3/4.
    [​IMG]
     
  14. mesev8

    mesev8 3rd gear

    73 satellite sebring tuonti auto ja jaahas tullista tuli autovero päätös ja maksettavaa tuli 206,16 €.vertailu autona on käytetty BMW 335 iA Coupe.kyllä ihmetyttää toi tullin vertailu auton valitseminen.
     
  15. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

  16. 2dht

    2dht 3rd gear

    Ei hullumman näkönen pirssi. 8)
    Saako udella mikä on rengaskoko edessä? Tarttis omaan autoon ostaa etugummit, mut koko on vielä vähä epäselvä. Vanteet on mullaki 8" leveet...
     
  17. Mopar heppu

    Mopar heppu 2nd gear

    Ympäriinsä tällä hetkellä 235/70-15 ja ajatus olis ollu että taakse 275/60-15 ja eteen 245/60-15, niitä mä yleensä oon käyttäny mut ku tää meni myyntiin niin en viitsiny enää renkaita ruveta miettimään.
     
  18. 2dht

    2dht 3rd gear

    Ok, kiitos. Mulla kun on nyt etugummina 235/60, ja se on minusta halkasijaltaan liian pieni. Loksun kuuppa jää jotenkin tyhjän näköseksi. Eli ei sen välttämättä leveempi tarttis olla, vaan korkeempi.
     
  19. valtsu67

    valtsu67 Gearhead


    Rr:sta tulli halusi autoveroa 260€. Vertailuauto oli sama kuin sinulla. Mistähän veron poikkeama johtuu?! Moottorin koosta?
     
  20. mesev8

    mesev8 3rd gear

    toi mun satelliitti on kunnoltaan sun auton vastakohta,tullissa täytetyyn paperiin tuli merkintä ajettava projekti auto vaatii täyden kunnostuksen,ja poikkeama ois varmaan suurempi mutta mun auton moottori tilavuus on 6,5 l.
     

Kerro tästä muillekin!