2.0 is kone taunukseen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja mane, 2.4.2002.

  1. mane

    mane 1st gear

    miten onnistuis helpoiten..? Ohc:hän nyt tietenkin sopii, mutta entäs toi ruisku..? Kannattaiskos vaihtaa johtosarja is-sierrasta? vai mitä..? Kokemuksia ja ehdotuksia!!!
     
  2. Capri26i

    Capri26i 1st gear

    helppo homma jos sulla on kaasaripeli nyt. ostat ruiskuautosta ruiskuosat ja heität kaasarilla ja imusarjalla kuikkaa ja pulttaat kiinni. jos osaa laskea 1+1 osaa myös katsoa mikä johto tulee mihinkin. eli ei kannata johtoja vaihtaa. L-jetronicissahan ei varsinaisten virtajohtojen lisäksi tarvi kytkeä kuin 2 johtoa jakajaan ja 3 johtoa kaasuläpän asentoanturiin ja sitten parit johdot suuttimille ja mallista riippuen map-anturille ja bensapumpulle. ja tietenkin ne muut kimput mitä boxiin menee, mutta niillä ei tarvi päätään vaivata kun ovat valmiina paikallaan. pala kakkua siis.
     

Kerro tästä muillekin!