2,9 sierran ongelma

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja duster73, 7.12.2008.

  1. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Joo kaverin W124 230E kävi kaasupohjassa 2000rpm ja sauhus mustaa ku 200D :D
    Kävin kattomassa nii oli menny lämpöanturin johto poikki meni 20l./10km bensaa.. :lol:
    Missään letkuissa ei ole sitten vuotoa ilma/alipaine?
     
  2. duster73

    duster73 Gearhead

    kyllä näyttäs kaikki letkut olevan kunnossa.täytyy tuo anturi hommata ja kattoa jos rupeis toimimaan.muussa tapauksessa rupee vitsit loppumaan.tuleehan siitä hieno kokko juhannuksena,jos ei muuta :)
     
  3. Ana67

    Ana67 Gearhead

    En näistä euro-vehkeistä tiedä, mutta kun Mustissa oli ko anturin johto poikki meni keposeen leimasta läpi eikä vieny edes mahottomia bensaa... Ainoo mistä huomas et jotai feeluu oli just koodi/vikavalo ja flekti pyöri kokoajan.

    Mutta saatta ECU euroissa olla kehittymättömämpi, lyö sitte bensaa kunnolla että varmasti käy....

    Se imuilman anturi on periaatteessa ns hienosäätöö ei vaikuttane paljoa toisin ku varsinainen veden lämpöö mittaava.

    Tanarin vinkki varmasti paikkasa pitävä :D
     
  4. Jape105

    Jape105 Gearhead

    Ja oot koittanu Suihkia Startti pilottia tms. ainetta kaikkiin letkulähtöihin yms.mahdollisiin vuotokohtiin.
    Kyllä se vika on aika varmasti moottorin lämpöanturassa ja ne johdotkin on ehjät?

    Jos et saa kuntoon nii myy mulle se sit :D
     
  5. duster73

    duster73 Gearhead

    tuo starttipilotti ollut mielessä,mut ei sitä täältä korvesta(anttola) saa,niin täytyy huomana ostaa kun käy kaupungissa.mutta kyllä olen valmis uskomaan että tuo lämpöanturi on paskana.v'''ttaa vaan kun autossa ei yhtään mitään muuta vikaa.on nivelet ja puslat uusittu ja kaikkea muutakin.peltityöt tehty yms.joutaahan tuo ostaa,kun TARJOUS on kohdallaan :)
     
  6. duster73

    duster73 Gearhead

    tosin itselle tulis mieleen,et jos vuotaa ilmaa ilmamäärämittarin jälkeen jostakin,niin menis laihalle eikä rikkaalle...
     
  7. duster73

    duster73 Gearhead

    no nyt on lämpöanturi vaihdettu.ei lähe enää käyntiin,yrittää kyllä mutta ei.putkessa vaan pauke käy.rupee tosiaan hermot menemään.taidan uutena vuotena kipata pari litraa gasoa sisään ja palamaan.tulee hienot uuden vuoden tulet...
     
  8. belvedere-64

    belvedere-64 2nd gear

    Ootko käyttäny akunkenkää jonkin aikaa irti anturin vaihdon jälkeen? Nollaisko se jotain vanhoja arvoja boxilta.
     
  9. kuutosmusti

    kuutosmusti 1st gear

    propsi

    Laitoin sulle YV:n pari päivää sitten.
     
  10. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Harkitsin vastikään päästövikaista Escorttia, kun oli niin halpa. Kaveri varoitti, että halvimmillaan selviää pelkillä tulpilla, mutta voi olla vaikka venttiilivika. Karkea nyrkkisääntö on, että sähköviat "korjaantuu" kierroksilla, mutta venttiilivika antaa kahta kauheammin soppaa kierroksilla.
    Mun tuurilla se kansi olis pitänyt plaanata, seetit koneistaa, muutama ventiili uusia, kannenpultit kertakäyttösiä ja bensa ehtinyt pilata katin. Jäi ostamatta.
    Ja nykytulpat ei tahdo kestää ylirikasta seosta. Jos Sierraa on nyt testailtu ja rääkätty ja vika vaan pahenee, niin ne alkaa olla vainaat.
     
  11. Trampas

    Trampas 1st gear

    Nii, jos se lämpötilantunnistin on ny vaihdettu, niin mun mielestä ne seossäädöt kannattais palauttaa niihin alkuperäsiin asetuksiin? :eek:
     

Kerro tästä muillekin!