2 reikäinen kaasutin

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Dart & Valiant Association ry', aloittaja jaketin, 5.10.2014.

  1. jaketin

    jaketin Gearhead

    Tuossa meidän dartissa on iänikuisen vanha 1 reikäinen holley, joka alkaa tulemaan tiensä päähän. Ajatuksena vaihtaa 2 reikäinen tilalle, imusarjaa jo tiedusteltu..
    Minkälaisia kaasareita olette käyttäneet ?

    Itse bongasin tälläsen us-partsista http://www.uspartsperformance.fi/holley-0-7448-kaasutin

    En tiennyt niiden noin arvokkaita olevan :eek:
     
  2. jaketin

    jaketin Gearhead

    Selvis, mistä moinen hinta johtuu. Aikasemmin ollut tarjolla korjattuja kaasareita, mutta niitä ei enää saa. Ja holley innostui nostamaan hintoja 25% :(
     
  3. maxvo2

    maxvo2 Double Gearhead

    Rokki autossa on jotain 2BBL carttereita. -80 Aspeniin ihan hupaa laskin rahteineen tarjosi €174.85 hintaa. Tulli ja alv päälle. Jäähän siihen jotain eroa.
     
  4. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    225:seen laitoin Zenithin 35/40 INAT [Opel] soppakulhon, eli kaks kurkkunen jossa toisio puoli avautuu alipaineella. "Suoraan pakasta" eli ei ihmeempiä suuttimien hieromista, paikalleen vaan. Ainakin kaasuun vastaavuus parani ja voimaakin löyty sen verran, että luistavalla 904 lootalla vartti meni jotain 18,8/114km/h.
     
  5. C-barge

    C-barge Gearhead

    Super sickissähän oli toi carter BBD vakiona. Se on käsittääkseni aavistuksen huonommin virtaava kun 318:n tai 273:n BBD. Se kokemus mitä itellä on, niin kaksvaiheinen kaasari olis kyllä miellyttävämpi käytössä kun toi BBD, se on vakio kutoselle "turhan iso". Eli virtausta tulee pienelläkin läppäkulmalla jo sen verran eet lopulla kymmenellä sentillä poljinmatkaa ei enää olekaan mitään vaikutusta menoon. Hankaluus vaan noiden sovittelussa tuppaa olemaan läppäakselien suunnat ja sen myötä kaasu- ja kickdownvivustot. Ite laitoin joskus 1.3 litrasen corollan "vacuum secundary" kakskurkkusen slanttiin. Se oli yllättäen vähän turhan pieni, mut kyllä se yli sataa sillä kulki. Eli kovempaa mitä Jaketin kai on koskaan ajanu?
     

Kerro tästä muillekin!