2-t

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Tuning & Styling', aloittaja Street Freak, 19.12.2012.

  1. Street Freak

    Street Freak 1st gear

  2. Slant6

    Slant6 3rd gear


    Onhan se vähän rankka käry haisteltavaks pidemmän päälle, mutta jos auto näyttää hyvältä, hajulla ei ole väliä. :) Mutta täytyy myöntää että Trabantin hankinta on pyöriny mielessä jo pidemmän aikaa. Harmittaa että tuli oma projektitrabi myytyä 10 vuotta sitten pois.... Jos Ladan jälkeen sitten semmosta. :) Ladalla tosin on mukavempi ajaa talvella.
     
  3. Slant6

    Slant6 3rd gear

  4. JariV

    JariV 2nd gear

    Prätkissä ja mikroautoissa ja kauko-ohjattavissa ovat todella hienoja motteja.
     
  5. JariV

    JariV 2nd gear

    Mä tykkään moottorisahoissa wankel-koneista. 2 kpl Sachs Dolmar KMS4:sia mulla on.
     
  6. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

  7. mikähelvetinkat

    mikähelvetinkat 1st gear

    pidän enemmän siitä pakokaasun odorista, hengittänyt sitä lapsuudesta asti varmaan enemmän kuin ilmaa, joka näkyy ehkä välillä jutuissakin :poff:

    toinen lapsuuteen johdatteleva offtopikkituoksu, mutta aah niin rakas on speedwaypyörien metanoli-risiiniöljykatku, miksei tollasia hajuvesiä tehdä?

    vaimokin nuuhkii minua aina kuin kiimainen koira toista kiimaista, mikäli olen tallissa säätänyt jotain vanhaa 2t-paskaa ja käry on tarttunut vaatteisiin hiuksiin ja ihoon. hänkin on 2t-imppaaja :rotfl:
     
  8. rb

    rb Double Gearhead

    Joo; Kevät ja vuoden ensimmäiset 2 T savut nostaa aina fiilistä.

    Pikku lenkki leskentekijällä ja nahkatakki erottuu komerosta pelkällä hajuaistilla..
     
  9. sepi-ukko

    sepi-ukko Gearhead


    Täältä käsi ylös. Nyt löytyy taas pari sellaista. voi jopa laittaa sahateam liivit päälle---
     
  10. pas2

    pas2 Gearhead

    Viritetyn tai tiukkavireisen 2-t mosan pakokaasut haisee kivalle, muttei kyl esim. vakiomopo, se vaan haisee mopolta.
     
  11. juha745

    juha745 Gearhead

Kerro tästä muillekin!