2005 Voyager virtalukko rikki

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja 455STW, 5.11.2013.

1. 455STW

455STW Gearhead

2005 2,4 manuaali Chrysler Voyagerin virtalukon sylinteri on irti/poikki virtalukon pohjasta, eli auto ei starttaa. Mistä apuja?
    Saako ehjiä osia tarvikkeena vai pitääkö hakea Autokeskuksesta? Auttaako pelkkä osien vaihto ehjiin vai pitääkö myös ohjelmoida jotain? Ajonesto?
    Onko tietoa?

2. blacklabel

blacklabel 2nd gear

Itse sylinterin saa tarvikkeena, mutta siruavain pitää itse teettää.

3. JAMANT

JAMANT Double Gearhead

Ihan varma en oo rakenteesta, mutta väittäisin että tuo osa on vaihdettava: http://www.jamant.fi/kayttoakseli-xjtjk ... -3239.html , ainakin Jeepeissä käytetään tuota akselia ja se menee poikki sieltä pohjan puoleisesta päästä... Soitas mulle, niin kerron kuinka sen saa selville, puhelinnumerot on nettikaupan yhteystiedoissa...

4. 455STW

455STW Gearhead

Kiitos näistä, taistelu jatkuu.
    JAMANT - soitan huomennna.
    Lisäinfoa saa pukata, jos jollain jotain olennaista vielä tulee mieleen aiheesta.

5. JAMANT

JAMANT Double Gearhead

10:nen jälkeen ok...

6. JAMANT

JAMANT Double Gearhead

Ja osa myyty ja neuvot annettu!! Seurataan tilannetta!!

7. 455STW

455STW Gearhead

Jamantille megakiitokset, rouvan Voyager toimii taas!

8. JAMANT

JAMANT Double Gearhead

Hienoa!!!

Kerro tästä muillekin!