2007 Parhaat Keulat a la Suojanen!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja maverick, 10.1.2008.

  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Tossahan tais välillä lähteä enemminkin tää juttu jo keulimaan :poff:
    Palataan vaan takas autoihin :wink:
     
  2. chevy 2

    chevy 2 Gearhead

    Juu kokopäivääseksi ei savon ukkelit eteläpohojanmaalaasta saa tontilleen makkaraa syömään :D
    Sitoutunut oman tallin herralle koko kesäksi.Ja ilmaaseksi!!!
    Mutta sen mitä aiemmin lupailin,kun omilta hommilta kerkee niin suatanpa käyrä piruulemas.
     
  3. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    Ei oo. Se on aina Me voitettiin. Kuka sitten voittikaan.
     
  4. fynnycar

    fynnycar 1st gear

    hyvin

    keulii komea auto minun mielestä en tiedä muista! :oops:
     
  5. Mopoilija

    Mopoilija Gearhead

    [​IMG]

    Kyllä,ja toivottavasti tällä kaudella kanssa?
     
  6. kaasua

    kaasua 1st gear

    on muuten ihan v..... "" siisti kuva ja auto!!
     
  7. Slow66

    Slow66 1st gear

    Hapelta kuulemani mukaan hänet tultaneen viivalla näkemään, luokka ja auto vaihtunevat. Varmaan itse kertoo lisää kun asiat varmistuvat.
     
  8. Putte

    Putte 1st gear

    Niin ja vielä syöttää kuskinkin, juottaahan sitä ei saa. :wink:
     
  9. Putte

    Putte 1st gear

    Tai tiimin puolelta voiton hetkellä me voitettiin, ja tappion tullen kuskille: mitä sä mokasit.
     
  10. Rinnewood

    Rinnewood 3rd gear

    Me nähtiin, me voitettiin, me oltiin paikalla, me..?
    Kyllä tuossa kisameiningissä on niin reilusti tuota ME-henkeä että joskus tuntuu että häviäjiä ei ole lainkaan, ellei sitten "me" hävitty..? No eisse mitään.
    Nää omat tuntemukset on lähinnä noista pikku kyläkisoista joissa hyvin suvereenisti ollaan ojentamassa auttavaa kättä pahimman kilpakumppanin suuntaan, ja vasta-alkaja nöösiä ei katota ollenkaan nenänvartta pitkin! Päin vastoin nuo vanhatkin konkarit juttelee kuin vanhallekin kisaketulle kun jollain alitehoisella "vannabe" ralliautolla tulee varikolle! :lol:

    Tästä rohkaistuneena uskallan tulla ensi kesän aikana viivalle omalla nuhaisella pitkäkatolla mikäli onnistun tekemään tekniikan tiiviiksi ettei valu mustat liemet radalle! Ja tietenkin sillä edellytyksellä että oma keitos valmistuu ennen viimeisiä kyläkisoja.. :odroll:

    Tiedä sitten mikä tilanne tuolla valtakunnan tasolla, onko kilpailu raakaa ja veristä jossa varikkoalueella tapahtuva psyykkaaminen ja vastustajan lannistaminen jo ennen itse kilpailua on osa suoritusta...?!
     
  11. maverick

    maverick Gearhead

  12. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Hyvinhän ton Maverickin täytyy nyt poistua viivalta eli siinä alkumatkasta tapahtunee nyt mukavia asioita kun aikakin oli loppunopeuteen nähden todella hyvän oloinen :D
    Paljonkos muuten oli esimerkiks 60 jalkaset?
     
  13. maverick

    maverick Gearhead

    1.48 oli paras 60 jalkanen, lehtijousilla, Monroin 15v vanhoilla iskareilla ja 1-baariin rengas paineilla.
    Eiköhän se nosta tassua vähän enemmänkin tulevaisuudessa, saatin vasta vikaan
    lähtöön alusta aika hyväksi = pystyy ajamaan suoraan, niin voidaa nyt nostaa lähtö kierroksia 400rpm ylöspäin ja tiputtaa paineet vaikka 0.6 jos ei tassu pidä. Sit oltais max vääntö alueella niin katotaan miten sit poistuu vai poistuuko? Vaikuttas siltä ainakin teorissa että jos ajetaan kaasu pohjassa maaliin ja saadaan vielä alusta pikkasen nipistettyä niin pitäis 10.3 olla aika
    lähellä nyt passaillen 10.60. Yli painoakin olis vajaa 100kg autossa/kuskissa,
    se vielä pois niin oltais aika 10 pinnoissa. Eikä ole kun n.540hp ja 343 kuutiota
    konehuoneessa.
     
  14. jussi308

    jussi308 1st gear

    l

    Lähes samanlailla meillä eli lehtijousilla 1.475 60ft. Mutta ei kyllä keuli. Taitaa kuitenkin mahtua A4 etupyörien alle lähdössä :D

    Voimaa lisää on tilauksessa 8)

    Juha
     
  15. maverick

    maverick Gearhead

    Re: l

    Minkälaiset lähtökierrokset? Meillä oli koko ajan 5000rpm motoparkissa.
    Pikkanen tarvii kierroksia et jaksaa lähteä.
     
  16. valiant65

    valiant65 Gearhead

    Komeesti pomppaa mavericki!

    Mikäs pata siellä Suojasella muuten pauhaa tänä vuonna?
     
  17. Slow66

    Slow66 1st gear

    Olikohan siellä nyt sitten sama peruskombinaatio kuin finaaleissakin, mutta nyt kaasutin on "oikealla puolella" ahdinta. Näin asian ymmärsin.
     
  18. vipottaja

    vipottaja 1st gear

    .....eikä kulkenut paljookaan hitaammin. Sen siitä saa, kun tekee asiat "oikein". :rotfl:
     
  19. jussi308

    jussi308 1st gear

    Re: l

    No siellä 4000 rpm korvilla liikutaan. Mitä sitä suotta riivaamaan :rotfl:
     
  20. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Joo, meilläkin olis pitäny kerrankin suht kunnon osista tehdyn koneen myötä kulkupuolen olla nyt ihan eri tasolla kuin viime vuonna ja olihan se, meni paljon huonommin :poff:
    Pitäsköhän kasata se vanha kone tuolta tallin nurkasta takas nippuun, kestäsköhän se vielä kasassa yhden kesän verran :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!