2011 jäsenkortit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja BBC-Bome, 17.3.2011.

  1. BBC-Bome

    BBC-Bome 3rd gear

    Tervehdys!

    Kyselyä on tullut kerhon tämän vuoden jäsenkorteista. Kortit tullaan lähettämään seuraavan Swappi –lehden mukana. Ei siis hätää, jos et ole vielä saanut korttia.

    Mikäli et ole vielä maksanut tämän vuoden jäsenmaksua, niin kipinkapin pankkiin. Mikäli lasku on hukkunut, niin otappa yhteyttä! Jäsenkortteja tullaan lähettämään Swappi -lehtien mukana, siis 3-4 kertaa vuodessa. Rahanarvoisia etuja saa siis näistä paikoista:

    - Myllykosken autotarvike
    - Automaalaamo T.Keränen
    - Kouvolan Rengasteam
    - US-parts

    Kertaalleen vielä kevätkokouskutsu, mikä pidetään aseman vintillä lauantaina 19.3. klo 17.00 Kouvolan Aseman Vintin kabinetissa. Tule ja vaikuta, tai juo edes kahvia. 8)

    Paul Boman
    rahastonhoitaja@fhrakouvola.fi
    040 702 44 37
     
  2. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Otakkona rahastonhoitaja sinne kokoukseen mukaan sen mun Swappilehden nro 1 ja jäsenmaksulapun, mä kun en niitä silloin postitettaessa ottanu siitä tiedossa olleen jatkoretkeilyn takia mukaan niin ei ne oo nyt sit kuitenkaan tullu mulle postinkaan kautta :lol:
    Tai ei sillä jäsenmaksukaavakkeella oo niin kiirettä mut lehti olis kiva :poff:
     
  3. BBC-Bome

    BBC-Bome 3rd gear

    Jeesh, otanhan minä! Ai minkä jatkoretkeilyn? En muista mitään sellaista :)
     
  4. kaasari

    kaasari 3rd gear

    ja mie menin sen helpoimman mukaan ja maksoin käteisellä. joitko arvoisa herra rahastonhoitaja sen mun jäsenmaksun vai laitoitko kerhon tilille?
     

Kerro tästä muillekin!