2020 Street Slide uudet päivät

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja B, 27.4.2020.

1. B

B Gearhead

Vielä kerran koitetaan uusilla päivämäärillä. Jos näillä ei onnistu niin sitten täytyy heittää pyyhe kehään tämän vuoden osalta.

Kisat 22.08.2020

Varapäivä kisoille 05.09.2020

Paikkahan on sama eli Hyvinkään lentokenttä.

JYR, Shirley, merc ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  2. leibe's

leibe's 3rd gear

Minne ilm, joko auki?

3. Slant Sickness

Slant Sickness Gearhead

leibe's tykkää tästä.
  4. TimeMachine69

TimeMachine69 2nd gear

Oliko niin, että D-luokassa (isolohkot) ei saa käyttää NOSsia?

5. 383

383 Gearhead

Ei saa vai et bracket ;)

6. MaxDura

MaxDura 3rd gear

Ainakin viime vuonna sai paikan päällä luvan ajaa kaasuilla.
    Kannattaa kysyä kilpailupäälliköltä mikä on meininki.

7. TimeMachine69

TimeMachine69 2nd gear

BL:t ajanevat power addereilla varttia. Mun pitäisi lajitella / kisata Street Slidea ilman NOSsia ja vetää BL-kisat NOSsilla. Sehän olisi epäreilua jos mä lajittelisin D-luokkaa NOSsilla.

Voidaan tiukan paikan tullen pitää pullo kiinni koko tapahtuman ajan jos yo. häiritsee liikaa järjestäjiä D-luokan kaavion laskemista.

8. MaxDura

MaxDura 3rd gear

Niin siis D:ssäkin sai ajaa kaasuilla.

9. MIAMIDRAGRACING

MIAMIDRAGRACING 2nd gear

Mun mielestä vähän erikoinen toi systeemi. Ajat D luokassa lajittelut ja kun kaaviot tulee on mustan listan autot mukana. Taatusti syö osallistujia ihan tosta D luokasta. Itsellekkin tuli yllärinä viimevuonna ja olin viimenen joka mahtu mukaan kaavioon.Ulkopuolelle jääneille tuli yllärinä myös tuo mustan listan mukaanottaminen.

GBS tykkää tästä.
  10. Shining Whit

Shining Whit Gearhead

Ei kai siin mitään jos on ilmottautunut black list autolla C:hen tai D:hen ja maksanut sen osallistumismaksun.

11. B

B Gearhead

Luokissakin saa ajaa kaasuilla.

12. GBS

GBS 2nd gear

Ajaako BL kuskit myös luokissa samalla kun neppailevat haasteitaan?

Muokattu: 9.8.2020 klo 20:55
  13. Juuri näin.

Edellisinä vuosina osa BL-kuskeista halusi osallistua mukaan itse Street Slide kisaan ja ilmoittautuivat C tai D-luokkaan ihan normaalisti.
    BL-vedot ajettiin lajitteluvetojen yhteydessä, joka ei häirinnyt ketään ja sen jälkeen C tai D-luokkaan ilmoittautuneet BL-kuskit ajoivat sulassa sovussa listan ulkopuolisten kanssa itse kisaa normaalisti.
    Kaasuilla sai viime vuonna vetää Hyvinkäällä oli BL-kuski tai ei.

Miten näiden BL-autojen osallistuminen itse kisaan vähentäisi muiden osallistumismäärää ei ihan avaudu, samat autot voisi kuitenkin osallistua Street Slide-kisaan vaikka ei ajaisikaan listaa?

BL-fiilistelyfotoo Hyvinkäältä vuodelta 2018

Kerro tästä muillekin!