275-60-15

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Renkaat ja vanteet', aloittaja Anonymous, 2.5.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    mulla olis tollaset 275-60-15 ajettu noin suurin piirtein 4kuukautta eli pintaa on ja voisin mielelläni vaihtaa ne 255-60-15 kummehin kun ne on mulla vanis etupyörinä niin tuntuu hakevan aikalailla uria.Tää viesti olis aikalailla tarkotettu tänne pohjanmaan alueella oleville olis helpompi vaihtaa renkaita
     
  2. Batman

    Batman Gearhead

    Mulla on ollu pick-upissa molempia noita kokoja, eikä ainakaan pikapin uraherkkyys muuttunu yhtään paremmaks 255 kumeilla. Kannattais ehkä vaihtaa vielä vähän kapeampaan, jos mahdollista.
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    joo batmanni mulla olis kyllä pari kappalesta 235-75-15 talvi kuviollista en tiedä pitäiskö niitä sitten kokeilla. Mutta täytyy tinkiä sitten ajo omonaisuuksista jos haluaa pitää leviät kummit
     
  4. drako

    drako 1st gear

    Joo ja mullapa lakkas stw hakemasta, kun vaihdoin leveemmät etukumit :-o Tosin vaihtu rengasmerkkikin...
     
  5. Razorass

    Razorass 1st gear

    Ostaa kunnon renkaat niin ei vetele. Ei ole leveydestä kiinni. Tietty tommosta kokoa voi olla vaikea löytää muuna kuin (hah) 'jenkkirenkaana'.
     
  6. Anonymous

    Anonymous Guest

    no mitä kokoja teillä sitten on ollu ja minkä merkkisiä mulla generaalit edes ja takana cobrat
     
  7. Batman

    Batman Gearhead

    Kokeile ihmeessä, varmaan huomaat eron. Vaikka ei talvikumit varmaan parhaita mahdollisia ookaan. Mulla ainakin ero on ihan kun eri autolla ajais kun vaihtaa 255/60 8" vanteella tollasiin 235/75 6" tai 7" vanteella. Varmaan noihin vetelyihin vaikuttaa noi offsetit ym myös.
     
  8. Anonymous

    Anonymous Guest

    ajattelin laitta ne 235 noille 8 tuumaisille vanteille
     
  9. starcraft

    starcraft Gearhead

    Mä ostin viime kesänä vaniin uudet 8 tuuman vanteet ja 255/70 -15 renkaat enkä huomannut mitään eroa vanhoihin 235/75 -15 renkaisiin nähden. Aivan yhtä suoraan menee noilla leveämmilläkin.
     
  10. ceevu

    ceevu Gearhead

    ulospäin levittävä vanne aiheuttaa sen vetelyn. 0 ofsetillä tai sisään päin levittävällä etuvanteella leveäkin kumi on rauhallinen ajaa.
     
  11. TeuvoSlam

    TeuvoSlam Gearhead

    Elikkäs kuin leveän renkaan voipi laittaa 7tuuman vanteelle että on fiksu ratkasu?
     
  12. Mairen mankeli

    Mairen mankeli 1st gear

    Niin mullakiii :grin: Generaalit 255/60/15 ja Cobrat 295/50/15

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Mairen mankeli 2003-06-18 23:21 ]</font>
     

Kerro tästä muillekin!