3/8" säätöruuvit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 4d sedan, 4.7.2018.

  1. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Onko jollain jäänyt hyllyyn sarjaa laadukkaita keinuvivun säätöruuveja, joissa 3/8" -24 jenka ja 5/16" pallo?

    Näkyy olevan esim. Chrysler LA, B ja Hemi Summitin mukaan jotka esmes noita ruuveja käyttää.

    Suomesta ja kuukletemalla jenkeistä kattelut noita, kaikilla tuntuu olevan tosi pitkä toimitusaika tai sit myyvät eioota, eikä nyt malttais pitkiä viikkojen päähän meneviä toimitusaikoja odotella...

    Vaikka tuollaiset siis kävis mulle:

    https://www.summitracing.com/int/parts/crn-99802-16/overview/


    Tämä ei ole ostopalsta, mutta jos näin löytys, käytetyt ehjätkin kävis, ja tarve 12kpl jos joltain löytyy vajaa sarja?
     
  2. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Muutama käytetty saattaa löytyä, tarkistan tänään ovatko vielä varmasti käyttökelpoisia.
     
  3. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Mulla varmaan olis noita cranen ruuveja
     
  4. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Hyvähyvä, jos nyt jommalta kummalta löytyy se 12kpl niin tehkäämme kauppoja. Tai jos ei kummaltakaan noin montaa niin sit jos yhdistämällä sais tuon määrän kasaan...
     
  5. sbm396

    sbm396 Gearhead

    mä ostin pari sarjaa noita ruuveja kun osa vippojen mukana tulleista oli karkaistu niin kovaksi että kierteet mureni.Meen kyllä vasta ensviikolla käymään tallis
     
  6. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    No eipä multakaan löytyny kun 3kpl.
     
  7. 4d sedan

    4d sedan Double Gearhead

    Hmm, jos sbm396 katsot ensviikolla ne ruuvit että löytyykö niistä sun 12kpl käyttökelpoista?
    Jos jää vaikka sen kolme vajaaksi niin sit artsiracingilta voisin ostaa ne kolme.

    Kiitokset molemmille herroille jo tässä vaiheessa.
     
  8. sbm396

    sbm396 Gearhead

    Laitoin yyveen
     

Kerro tästä muillekin!