3.8 v6 katkoo/pätkii 3500-5000rpm

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Karpov, 25.3.2019.

  1. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Voishan sitä kokeilla, kun saa ensin hylsyn naputeltua pois :poff:

    Oli mulla toinen akku kaapeleillakin apuvirtana ja tottakai apulaiteremmi irti mutta ei.
     
  2. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    se vasta oliskin hankala korjata
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Justha mä sanoin että 5.5mm on 7/32" mikä löytyy joka sarjasta
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Ei mulla ole ollu yhtään millistäkään sarjaa, missä ei olis ollu 5,5mm.
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    mistäs kyrpoville saatais kun sain vaikutelman että hänellä ei ollut edes yhtään mitä kokeilla.
     
    Muokattu: 28.3.2019
  6. vesku383

    vesku383 Gearhead

    Muistaakseni kaverilla oli tollasia käyntihäiriöitä, niin dampperin kumit oli paskana.
     
  7. urho3

    urho3 Gearhead

    Ostaisin uuden ja jos tulisi korjattavaa veisin takuuseen ammattimiehille jotka tietävät miten korjataan.
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo niinhän sä just sanoit :D
    On mullakin hylsy vaan ei se sovi tuonne hihnapyörä paikallaan, lenkin saa kyllä kaupasta. Voi olla silti ihan turhaa irrottaa teline tuolta takaa hihnapyörä paikallaan jos anturia ei riskittömästi saa asennettua takaisin.
    tuo kyllä vielä hyvässä kunnossa, senverran rajuja otteita saanut kohdata :)

    Mullakin hajos aikanaan tälläsestä vastaavasta dampperin kumit niin kolisi kuin laakerivika ois ollut. Mun muistaakseni hihnapyörän ulkokehä ja keskiö kumilla ja itse tuo kehäosuus mihin anturi tulee on kiinteetä.
     
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Entäs jos käyt ostaa isomman pulttimopon niin mahtuuko se pyöränkoteloon?
     
  10. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ei oo paineilmaa. Pienen jatkon kanssa mahtuu julmakin, mutta sähkösen tehon taitaa jatko syödä.


    Jos kohta menis taas naputtelemaan hylsyä irti tai karaa.
     
  11. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Hylsy sentään irtos, pikkupultti bracketin keskeltä niin syöpynyt, ettei sitä lenkillä avata tosta paikkaa.


    Löyty lyhyt moniurahihna minkä sain hihnapyörän ympärille lukittua vaan napsahti poikki kun koitin aukasta pulttia.


    Akut vielä lataukseen ja huomenna viimiset yritykset startin kanssa. Tulppien irrotus ei auttanut asiaa.
     
  12. stratusdriver

    stratusdriver Gearhead

    Varmaan tyhmää kysyäkkään kun ollaan pitemmän linjan harrastajien kans tekemisissä mutta ethän marinoinut irroiteltavaa objektia käläkäläliukasteella?
     
  13. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Tähänastisen perusteella kaikki on mahdollista.
     
    rb ja Custom_Rod tykkäävät tästä.
  14. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Olen tottakai.


    Induktiokuumenninta ei ole, mutta kohta tekis mieli liekillä vähän lämmittää riskeistä huolimatta.
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  15. grantorino

    grantorino Gearhead

    Kaikki on mahdollista, mutta eiköhän tämä karjalaispoika saa tuon vielä toimimaan, sen verran innokas tee-se-itse-mies tuntuu olevan.:D
     
    Custom_Rod tykkää tästä.
  16. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Koska sellanen tänne avuksi tulee? :D
     
    Custom_Rod, rb ja kapa73 tykkäävät tästä.
  17. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Pultti irti. Tunnistimen teline hajos (yllätys). Oli keskitystappi "hitsaantunut" telineeseen kiinni ja irtos sen palasien kanssa.

    Kampuran stefakin näköjään jo ehtoolla joten vaihtuu sekin samalla
     
    jariha, stratusdriver ja Jussi289 tykkäävät tästä.
  18. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Eipä selvinnyt vika vielä. Yllärisaatana, että amerikan auton osa oli taas valmiiksi paskaa. Kampuran tunnistin valmiiksi mykkä, ei hypi neula kiekkamittarissa eikä starttaa.


    Joo ja on oikein säädetty keskelle, kun tämä ei oo eka kerta kun tällästä asennan.
     
  19. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Muistikko laittaa töpselin kii? :rolleyes:
    Kevennys...
     
  20. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Valitettavasti.

    Tää ikuinen paska näitten osien kanssa rupee korpeemaan todella. Anturikin oli tottakai juu hyllyssä reilu vuosi sitten tilattuna joten takuu/refund mahis pois. Ja joo ei tämäkään kallis osa vaan taas kahdesyi ainakin saa sen ostaa ja aikaa kuluu.


    Ihan sata on se vuosi sitten tilattu icm ja puola myös sökö kun olis sillon jo tajunnut uutta pyytää tilalle.



    Olis ollu myös hienoa vaihtaa tienpäällä toi valmiiks paska anturi :poff:
     

Kerro tästä muillekin!