300C Välkkyvät Xenonit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja Make500, 2.1.2017.

  1. jus57

    jus57 Gearhead

    Eipä tuntunu tuo aito osrami kestävän ihan kahta vuottakaan.
    Melko arvokasta kikkailua,mitäs nuo kinan rimpulat kestää?
     
  2. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Ainakin nuo muun kantaset on sen kaks vuotta kestänyt ennenkuin alkaa kellertämään väri. Eli miksei kestäisi ds kannellakin. Joku tietysti itkee jos kympin pari - lamput ei kestä kun 2v mutta mulle riittää.
     
  3. Make500

    Make500 Gearhead

    Tämmöistä välkyntää mulla..
    Polttimot tosiaan D1S. Vaihdettu helmikuussa 2016 ja ajettu n.5000 km.

    (Moniurahihnan ohjuripyörä huutaa, älkää antako sen häiritä;))

     
  4. Karpov

    Karpov Double Gearhead

  5. C '70

    C '70 3rd gear

    Itte ostin elekma nimisestä kaupasta (suomalainen ja olen tyytyväinen asiakas palveluun)Dodge Caliberiin H4 muutos sarjan että saa xenonit laitettuu. Myöskin rouvan autoon ostin muutos sarjan H11 lamppuihin ja hyvin on toiminu. Tossa H4 sarjassa oli vaan tommonen välkkymis ongelma myös, mikä johtu releestä johtosarjassa. Laitto tulemaan postissa uuden releen ja nyt en oo huomannu mitään välkkymis ongelmaa. Sieltä saa polttimoita ja noita balastimiakin ostettuu eriksee kohtuu hinnalla, kannatta käydä kuikuilee nettisivut.
     
  6. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Joo. Laatu paranee heti kun suomalainen firma myy kiinalaista vähän kalliimmalla :poff:
     
  7. sirkus

    sirkus Gearhead

    Onhan ne takuu hommat helpompi toki hoitaa suomalaisen kaupan kaa, mut noi halpis sarjat on kyllä tullu itekki tilattua kiinasta. Ja ite asiaan niin mulla 300c välkäytteli xenoneita aina kun vaihto pitkiltä lyhyille ja tuntuis korjaantuneet uusilla kynttilöillä (d1s)
     
  8. Karpov

    Karpov Double Gearhead

    Helppo ja helppo. Moniko suomessa antaa mukisematta rahat takasin jos sanot että hajos etkä lähetä mitään takasin ym?

    1-2v myöntää jo moni kiinan firmakin.
     
  9. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    karvat alle 10-vuotta sitten vaihdoin ksenonkunttilät ja samalla pitkien tilalle tehokkaamat halloumit...
     
  10. Substitute

    Substitute Gearhead

    Oma kokemus on, 2005-2008 tuollainen oli käytössä ja 160 000 km ajossa muutaman kerran piti polttimoja huollossa vaihtaa. Etuapalloniveliä käytännössä useammin.
     
  11. jus57

    jus57 Gearhead

    Mitkäs nuo halloumit on?
    Pitkäthän on ihan surkeet ainakin mulla,onks noista apua?
     
  12. jus57

    jus57 Gearhead

    Nyt kokeillaan jotain Lunex merkkisiä polttimoita jotka tilasin näköjään Englannista ebayn kautta.
    Onks kellään kokemuksia?
     
  13. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    halloumi on juusto niinku tilsitkin

    mut aisaan. olikohan peräti niin, että ne alkuperäiset halot oli vain 35 wattiset o_O hyvin lähelle samalla kannalla lyöytyy muistaakseni 55 vai oliko se 65 wattisia halogeenejä. mikäli muistan niin saatan onnistua tarkistamaan asian vielä tänään.
     
  14. helvetinkat

    helvetinkat Gearhead

    joo muistin väärin. se oli niin, että joku oli kiertäny H10/9145 eli 45w sumaripolttimot pitkien umpioihin ja vaihdoin niiden tilalle HB3/9005 60w polttimot. H10- ja HB3-kannat ovat lähes samanlaiset ja sopivat lievällä väkivallalla/pienellä muutoksella toistensa umpioihin. molemmissa on sama polttoväli. HB3-polttimoita löytyy helposti tehokkaampiakin pienellä kuukkeloinilla, myös ledejä.
     

Kerro tästä muillekin!