318 juonittelee edelleen

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kotr, 28.11.2009.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    Nokkaa ja jakopäätä en oo ikinä vaihtanu mutta kone on joskus jenkkilöisä repattu.Nokka näytti aika hyvältä(Nuin päällisinpuolin.)Kesällähän auto vielä kulkiki moitteettomasti mutta sitte piti satana alkaa pelleileen näitten viri osien kans!!Infrapuna mittarilla oon kertaalleen mittaillukki putkia mutta kahtoin vain,että kaikki oli kuumia,en sen tarkemmin vertaillu lämpöjä..


    Eihän tuo näytä enään oikeen pelaavan paikallaankaan...tyhjäkäynti minusta ihmeenki puhas mutta jengojako alkaa nosteleen niin muuttuu kumman vaikiaksi ja ampuu kaasariin :mad:

    Vielä niistä puolan lussasta ja miinuksesta?? ja sitte millä asteikolla sen alipaineen pitäs olla 5 startatesa??

    auttakaa aaviloa :oops:
     
  2. kotr

    kotr 3rd gear

  3. kotr

    kotr 3rd gear

    Vissiin 5-6 mm-hg on sitte tuo yksikkö.Onko riittävä?Startatesa.
     
  4. kotr

    kotr 3rd gear

    Tyhjäkäynnillä alipaine on siinä 60-70 mm-hg tuntumassa.Ennakon kahtoin lampulla 10 asteeseen.pitäskö näillä toimia?

    Minkälaisia virtoja muuten puolan plussa johosa pitäs olla virtapäällä entä käynnisä?Ja minkälaisia virtoja vastuksella? :odroll: :oops:
     

Kerro tästä muillekin!