318 kysymyksiä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja olds79, 16.2.2009.

  1. olds79

    olds79 3rd gear

    näin aluksi ainakin että onko 318 koneen kannen pultit uudelleen asennettavaa mallia vai niin sanotut venyvät pultit? ja toisekseen onko sylinterin kulumiselle minkalaiset toleranssit ja oisko syytä hoonata/porauttaa kone, kun on pieni pykälä joka sylinterissä?
     
  2. kyllä ne kannen pultit voi käyttää uusiks mut kannattaa putsata kierteet niin pulteistä kuin lohkosta eli ei oo venyvät pultit . ja kyllä kannattaa ehdottomasti porauttaa jos tuntuu et hoonaus ei riitä.
     
  3. olds79

    olds79 3rd gear

    kiitti tiedosta. on meinaan kone purettu nyt niin on helppo ruveta jatkamaan.
     
  4. 440Mag

    440Mag Gearhead

    Jos sylinterissä siinä kohtaa mihin ylin männänrengas pysähtyy, tuntuu selvä pykälä sormella koitettaessa ylempään kohtaan, on syytä porata ylikokoon.

    Joissain tapauksissa tosin jos kone muuten toimii hyvin, jotkut eivät silti reagoi, mutta omassani en tuollaista sallisi.
     
  5. olds79

    olds79 3rd gear

    Lisää kysymyksiä!

    käykö vm.-76 koneen imusarja vm.-84 koneen imusarjan tilalle suoraan kun ois tarkoitus laittaa tuo uudempi kone vanhempaan autoon jossa ei ole saaste vehkeitä ollenkaan. näyttäs ainakin päällisin puolin käyvän ja tuossa vanhemmassa ois vähemmän tulpattavia anturin yms:ten reikiä.
     

Kerro tästä muillekin!