318 STW aspen hankausta.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja kotr, 13.1.2011.

  1. kotr

    kotr 3rd gear

    No niinhän se kyllä tekee.
    Asiasta toiseen.Nopeusmittari ei skulaa?? lopetti liikkumisen muistaakseni heti ku siirryttiin kasi laatikkoon.Alunperin siis kutskalla.Minkälainen ratas pitäs laittaa?sininen tais olla tuo nykynen.
     
  2. duster73

    duster73 Gearhead

    tuolta kattelemaan ratasta :)

    http://www.moparts.org/Tech/tech/pages/speedo.html
     
  3. kotr

    kotr 3rd gear

    perkale!! no nyt pitäs tietää perän välitys ja kaikee :D pitää poimia se entinen ratas pois ja laskeskella hampaita...

    perä on luultavasti alunperin -77 SE 360 aspenista.Lukollinen se ainaki on ja räjähtää perään päin.Mikä vois olla välläri?
     
  4. vinkkeli

    vinkkeli Gearhead

    ei muuta kun pyörittelet kardaania ja laske mikä välläri on.
     
  5. Kimmeli

    Kimmeli Gearhead

    Nopeusmittarin hammaspyörän pystyy myös laittamaan väärään asentoon jolloin vaijeri ei pyöri. Jos asento on oikea ja vaijeri ehjä pitäis sen viisarin kuitenki jossain nopeudessa alkaa pelittään oli välitys mikä vaan.
     
  6. kotr

    kotr 3rd gear

    Jaa?? miten se voi mennä väärin?Nopeusmittari kyllä liikkuu,ku ratasta pyöräyttää,eli vaijeri pelaa.
     
  7. duster73

    duster73 Gearhead

    tais olla se "palikka" epäkesko,mihin ratas tulee ja vaijeri kiinnittyy.
     
  8. Räsä

    Räsä 3rd gear

    Juurikin näin, siinä on vielä ne rattaan lukemat ja pitää sen mukaa laittaa oikeaa asentoo lootaa takasin.
     
  9. kotr

    kotr 3rd gear

    Ahaa!! pitääpä tsekata,kuhan velpoika saa dusterin pois montulta.
     
  10. ajamy

    ajamy 3rd gear

    Sen palikanhan saa periaatteessa kahteen asentoon, kun kiinnipitokäpälässä on koukut siihen (vaikee selittää)

    Eli voiko mulla olla 180 astetta väärässä asennossa, kun mittari ei pelaa loota rempan jälkeen. (en kyl tiedä onko pelannu ennenkään)
     
  11. kotr

    kotr 3rd gear

    niin 4 uraahan siinä lätkäsä on ja kaks piikkiä siinä "haarukasa"eli sen saa kahteen eri asentoon oikiasti kiinni...kyllähän se sielä pysyy vaikka ne piikit ei oo niissä urissa olleskaan
     
  12. BRAKE DRUM

    BRAKE DRUM Double Gearhead

    jos nyt kuitenkin sen adapterin saisi NELJÄÄN eri asentoon kun liikuttaa 90 astetta kerrallaan .
     
  13. kotr

    kotr 3rd gear

    eiku niin...aivan totta :oops:
     
  14. kotr

    kotr 3rd gear

    auton alle en oo vielä kerinny joten nopeusmittari jököttää paikallaan.

    kottero pelaa melekolailla hyvin mitä ny vähä kylmänä röpöttää.Ryyppyä säätämällä varmaan siitäki pääsis.

    tekis mieli kuitenki käyttää autoa josaki sääjätyksillä!! jäälissähän on joku velho mutta onko kalajoella enään? ei vihtis kovin kauas kuitenkaan lähtä.
     
  15. matkalaukku6

    matkalaukku6 1st gear

    jäälin mies toimii nykyään oulun oritkarissa? korjatkaa jos väärässä
     
  16. kotr

    kotr 3rd gear

    Ahaa..noh tietääkö kukaan siitä kalajoen sällistä?
     
  17. kotr

    kotr 3rd gear

    koitetaanpa vielä säätä ite.Tyjäkäynnillä ennakko 10 astetta ilman alipainetta jakajaan.ok?

    pientä mietiskelyä kiihytyksen alusa mutta ku kaikki läpät aukiaa,niin vola!!!mitä vois kokeilla? ei nyji eikä pauku ja maantie nopeuksissaki pelaa mainiosti kaasari siis 570 holley sähköryypyllä.
     
  18. kotr

    kotr 3rd gear

Kerro tästä muillekin!