318 virranjakajan kunnostus?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Moparisti, 26.4.2010.

  1. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Tarvis kunnostaa ryppyreunan virranjakaja, minkälainen homma ja mahtaakohan löytyä suoraan jotain korjaus/helasarjaa jotta saisi klapin pois jakajasta? kokemuksia?
     
  2. vip68

    vip68 1st gear

    eiköhän noihin vielä puslia löydy, itse ostin ryppiksen jakajaan puslat ihan paikallisesta merkkiliikkeestä n.5v sitten maksoi muistaakseni jotain 14e. ja jos ei korjaus sarjaa löydy niin jostain uudemmasta la-moottorista tiukempi jakaja tilalle käyvät päittäin. sitä en tiedä käykö puslat uudemmasta vanhempaan.
     
  3. MotorFreak

    MotorFreak 1st gear

  4. MotorFreak

    MotorFreak 1st gear

    Jos LA:sta käy jakaja, niin varmaan kannattaa heittaa sellainen kärjetön siihen, mutta jos on entisöintimeininki ja heloja ei saa, niin voihan ne jossain aina sorvauttaa.
     
  5. Moparisti

    Moparisti Gearhead

    Nii, auto on museokilvissä ja tarkoitus pitää mahdollisimman alkuperäisenä, muuten siellä olisi jo kärjetön jakajapaketti paikoillaan..
     
  6. vip68

    vip68 1st gear

  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    On noita kärjettömiä MR autoihin hyväksytty. Boxi piiloon. Pieniä "parannuksia" saa olla.
     

Kerro tästä muillekin!