-34 Ford MR rek./mitä jarrumuutoksia sallitaan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Rod & Kustom.', aloittaja Smirkelimies, 12.12.2018.

  1. Smirkelimies

    Smirkelimies 3rd gear

    https://www.blocket.se/stockholm/Ford_tudor_1934_82908445.htm?ca=11&w=3

    Onko tietoa, salliiko nykyinen MR-systeemi esim. oheisen kaltaiseen -34:een jarrumuutoksen mekaanisista jarruista nykyaikaisempaan sydeemiin? Mimmoset jarrutehot alkuperäisessä sydeemissä on, "pärjäiskö" niiden kanssa. Virikannet on ilmeisesti nou nou MR-hommissa. Vilkut luulis saavan laittaa.

    Sillon tällön varsinkin lahden takana on tommosia entisöityjä rodi-ikäisiä Fordeja, pienillä modernisoinneilla niistä saisi melkein rodin. Luulisi että suht alkuperäsenä säilyttäisi hyvin arvonsa. En oikein perusta näistä nykyajan hi-tek vehkeistä. Ei olis paha hinta jos hyvän 2 d -34:sen saisi noin 20 t€:lla.

    https://www.trafi.fi/filebank/a/132...useoajoneuvon_hyvaksyminen_katsastuksessa.pdf

    Trafin ohjeessa mainitaan vain joitain turvallisuutta parantavia vähäisiä muutoksia: renkaat, polttimot, releet, turvavyöt,. Joten ehkä hydrauliset jarrut on liikaa muutosta.
     
    Muokattu: 12.12.2018

Kerro tästä muillekin!