350 oikuttelee + kysymyksiä

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja idiot, 14.3.2007.

  1. idiot

    idiot Gearhead

    Morjens, eli 350stä tuntuu "häviävän" veto kun vastaan tulee isompi mäki
    tai tekee tallapohjas kiihdytystä. Oireena on, että laatikosta (ilmeisesti) kuuluu samanlainen ääni kun munakelloa pyörität ja samalla veto häviää.
    joku paikka siis luistaa / antaa periksi. tätä tulee pieninä määrinä nykimällä mutta kun vauhtia saadaan niin rauhoittuu.

    Kickdown ei myöskään toimi aivan täysillä joutuu vähän "pumppaa" kaasua nopeasti ylös-alas että ottaa, ilmeisesti korjaantuu säätämällä?

    Voisiko kickdowni vaikuttaa asiaan, vai voiko epäillä jotain suurempaa vikaa?

    Öljyt ja suodattmet vaihdellaan tuossa kohta puoliin, uspartsilta löytyis
    suodatin. tarvitaanko öljyjen vaihtoon muuta kuin suodatin? :odroll:


    e. ja tosiaan esim valoihin / risteykseen pysähtyessä D-asennolla, tuntuu olevan veto päällä aika rankasti, tyhjäkäynti laskee ja nykii ja muutenkin nojaa tassuillaan rankasti :( ..helpottaa loogisesti heittäessä vapaalle.
     
  2. idiot

    idiot Gearhead

  3. Antti P

    Antti P Gearhead

    onkos sitä öljyä laatikossa riittävästi?
     
  4. nixu85

    nixu85 1st gear

    mulla oireili th200 samalla tavalla. staattorin poorit oli ainakin lopussa. muuta vikaa en ole edes etsinyt, loota on nyt pajan nurkassa häpeämässä :rotfl:
     
  5. anttikristus

    anttikristus Gearhead

    Laatikon öljypohjan tiivistekin voi olla syytä vaihtaa samalla. Kick-down kannattaa toki säätää, kokeile hakua, jos löytyisi ohje siihen. Ei sen kyllä luistamista luulisi aiheuttavan vaikka olisi säädetty pieleen, vaan alipainemodulaattori on kuormantunnistuksessa tärkeämpi. Korjatkaa, jos olen väärässä. Onko kyseessä muuten bensamoottorinen auto? Diisselissä vika voisi olla väärin toimiva alipainepumppu...
     

Kerro tästä muillekin!