350Dx + TH700

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja chevy76, 26.9.2006.

  1. chevy76

    chevy76 1st gear

    Mites nuo kaksi käy yhteen vaiko ollenkaan..?? Mietin jos pulttais Astron keulalle tollasen tiisselin..Tälläinen oli ainakin nettiautossa myytävänä yksi..istuin määrä oli vaan 3kpl, joten tiputtaakohan tuo konepaino istuinpaikkoja..??

    Niin eli onko tossa 350DX sopiva jako chevyn laatikkoon?? Eikö noissa ole ollut perässä niitä BOP laatikoita jotka käy kaikkiin muihin paitsi cheviin..??? :eek: Vai lienekö viäräs..??
     
  2. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    350D/DX on oldsin kone ja ei käy chevyn jakoon.
     
  3. terence hill

    terence hill Gearhead

    Vaihteistossa on eri pulttijako chevy->olds; kohdistustapit ja alimmaiset(oikea/vasen)pultit on samassa paikassa,mutta muut eri.
    Adaptereita kyllä on olemassa,eikä luultavasti maksa paljoo ,10-50e ollu hintataso riippuen materiaalin paksuudesta.
    Siitä painosta mulla ei oo tarkempaa tietoa,mutta Capricen -80-> 305 bensa koneen tilalle laitettu DX nosti keulan painoa 75kiloo. Tää on paikallisen korjaamoukon mulle kertomaa.
     
  4. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    No kyllä se sopii ja mulla on ollut jo vuosia tollanen yhdistelmä persiin alla. Välissä on tosin sellainen ~3millin plootusta väännetty pala. Kaksi alimmaista pulttia ja ohjuritapit sopii suoraan ja kaksi yläpulttia on siinä pellipalassa kiinni. Niin ja on siinä kone+lootayhdistelmän ja persiin välissä kasa 4WD ruostetta :oops: .
     

Kerro tästä muillekin!