392 hemi desotoon....

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja 66monaco, 28.6.2007.

  1. 66monaco

    66monaco Gearhead

    elikkäs kuinkas helposti 392 hemi menis 361:sen tilalle 1960 desoto firefliten keulalle? koneenkorva muutoksia? entä meneekö nappi rauta 727 loota hemmon perään? onko pituus eroja? mahtookohan kukaan olla ees tehny tai kuullut??
     
  2. Crown57

    Crown57 Gearhead

    No itse laitoin 60 DeSoto Adventurerin tekniikan (383+valurautatf) 57 Imperialiin, ja se onnistui lähestulkoon heittämällä, joten tuskin tuossakaan suuria muutoksia tarvitsee tehdä, kunhan se vaan leveytensä puolesta mahtuu konehuoneeseen.

    Koneen kiinnikkeet joutuu tekemään. Nappirautaloota menee 392:n perään, mutta siinä pitää olla hemin "bell housing" ja sitten semmonen tuuman paksunen alumiinen välilevy.

    Pituus on aika kivasti sama :D
     

Kerro tästä muillekin!