3M Citrus Cleaner

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Työkalut, koneet ja tarvikkeet', aloittaja snafu, 10.6.2005.

  1. snafu

    snafu Gearhead

    Soveltuuko tuo aine maali/lakka pinnalle? Pitäisi saada muutaman tarran liima pois maalipinnalta.
     
  2. perkele

    perkele Gearhead

    eikös tarrojen liima lähde rasvalla?
    elikkä esim ruokaöljyä levität siihen liima kohtaan ja anna vaikuttaa hetken jonka jälkeen pitäis lähteä pyyhkimällä pois
     
  3. PimpCaddy

    PimpCaddy 1st gear

    Autoglymillä on sellasta tököttiä kun "tar remover" lähtee helposti kaikki liimat ja piet irti, eikä vaurioita maalia 8)
     
  4. snafu

    snafu Gearhead

    tuli nyt kokeiltua tuota rypsiöljyä. Just repästyyn tarraan tuntu toimivan kun antoi vaikuttaa muutaman minuutin ja sitten hinkkasi niin perkeleesti. Vanhoihin liimajämiin ei tuntunu tepsivän.
     
  5. ViLU

    ViLU Gearhead

    Sinoli on tarroihin myös aika kova sana. Ite oon käyttäny ja hyvin on toiminut...
     
  6. janimm

    janimm Gearhead

    Tuo Citrus Cleaner toimii kyllä hyvin liiman poistajana. Itse poistin sillä liimat vinyylin takapinnasta. Liimat lähti hyvin, ja vinyyliin ei tullut mitään vaurioita...
     
  7. Blösö

    Blösö 1st gear

    Citrusillla oon tarroja poistanut niin maalatulta kuin muiltakin pinnoilta.
    Sinoli on kans ihan ok, kuin myös tärpätti, liimoissa kun on eroja toisiin ei esim. Sinoli vaikuta mitään.
    Pahempiin tapauksiin on Ksyleeni joka onkin sitten ihan eri tason myrkky, ja pahan hajuistakin.
    Kun taas Citrus Cleaner tuoksuu hyvältä, sanoisin että maalipinnalle on enemmän haitallista kova hinkkaaminen, oli aine mitä tahansa, joten anna vaikuttaa.
     

Kerro tästä muillekin!