4 veto dynamometri.

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Fuselage, 1.1.2021.

  1. Fuselage

    Fuselage Gearhead

    Mikäs on tällä hetkellä tilanne 4 veto dynojen kanssa? Pääpaino Etelä-Savo/Keski-Suomi.
    Voisi huvikseen käydä dynottaa ton Magnumin noiden "hurjien" muutosten jälkeen.
    Tossahan on jatkuva 4 veto, jossa 38% menee eteen ja 62% taakse.
     
  2. JAMANT

    JAMANT Double Gearhead

    ST-Motors Juvanmalmi, ainakin ennen oli, mites Nummelassa Kansiset, olikohan niillä nelivetodyno...
     
    Fuselage tykkää tästä.
  3. Keme

    Keme Gearhead

    Fuselage tykkää tästä.
  4. Vermilion

    Vermilion Gearhead

    Jos etit kallista dynoa niin eikös AMW-worksillä ole sellainen "Martikaisella" Lappeenrannassa.
    Myönnetään että suht osaava kaveri ja sillä on kaikkea ihme työkonettakin.
     
    Fuselage tykkää tästä.
  5. C5_Z06

    C5_Z06 Double Gearhead

    Dynossa kannattaa seurata toteutunutta sytkäennakkoa, tietty monen muun parametrin lisäksi.

    Ihan vakiosäädöilläkin kahden eri vedon välinen ero voi selittyä esimerkiksi katalysaattoreiden suojeluun liittyvän lisärikastuksen vuoksi, joka suotta heikentää teholapun lukemia.

    Jos ei ota lokia, ei oikeasti tiedä mitä moottorissa tapahtuu. Diablonkin mukana tulee läppärisofta, joten sillä vaan seuraamaan. Ja sitten tänne raporttia.
     
    Fuselage tykkää tästä.
  6. rakkare

    rakkare Gearhead

Kerro tästä muillekin!