40-50 luvun pick up omistajat?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä rakentelusta', aloittaja janikuivala, 29.9.2016.

  1. janikuivala

    janikuivala 1st gear

    Mulla olisi menossa erikoinen projekti ja olisin kiitollinen jos saisin tulla pähkäilemään/ mittailemaan otsikon mukaista autoa. Eli vanha pick up hakusessa ihmeteltäväksi steppari lavalla tietysti. Itse asun Helsingissä, joten mielummin pk-seutu alueena.

    0400599060
    Jani
     
    Muokattu: 29.9.2016
  2. Morbidelli

    Morbidelli 3rd gear

    Jaa, mikähän merkki, malli ja vuosimalli miellyttäisi eniten?
    Nuissa -40 luvun alun pikkareissa on aika ahdas kapiini ja alkuperäinen tekniikka, ajo-ominaisuudet mukaan lukien kivikaudelta :(
    Tyyliä kylläkin löytyy korvaamaan puutteet :)
     
  3. janikuivala

    janikuivala 1st gear

    Tosiaan merkillä ei ole sen kummempaa merkitystä. Eli varmaankin 50 luvun alun autot esim chevrolet 3100, Ford F100 ja vastaavan laiset olisivat malliltaan sopivia. Ja tekniikalla ei ole mitään merkitystä eniten kiinnostaa kori-/ peltipuoli.
     
  4. pantera

    pantera Double Gearhead

    Mulla on tulossa -53 Chevy Pick Up Texasista, voisin myydäkkin...
     
  5. mikka

    mikka 3rd gear

  6. janikuivala

    janikuivala 1st gear

Kerro tästä muillekin!