-40 luvun Letukan kone

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja sibe70, 21.10.2018.

  1. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Onko normaalia / missä vika ?

    Runkolaakerit säädetty kohdalleen shimmeillä, kampiakselin pyörii hienosti käsin kun laakeri pukit on kiristetty mutta kun laitan peräpään tiivisteen paikoilleen ( sitä mitä lie... skaa) niin en saa enään kampuraa pyöritettyä.

    Onko tosiaan noin tiukka uudella tiivisteellä vai onko se jotenkin väärin paikoillaan ?
    On urassaan...

    Mitenkään en ole voidellut tiivistettä olisko pitäny ?

    Kyseessä - 47 L6 kone.
     
  2. Camino'79

    Camino'79 Gearhead

    En tiiä juuri nimenomaisesta koneesta mutta ainakin olssin koneita kun oon kasannu koiranpaskatiivisteillä niin oon öljynny ne valmiiks koska muuten on vähän kuivannihkee eka startti eikä tahdo pyöriä käsin o_O
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    vaseliiniakin voi laittaa maltillisesti jos kasaamisen ja ekan startin välillä on pitkä väli.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Double Gearhead

    Kyllähän uus koiranpaska jumii akselin käsin pyörimättömäksi. Hetkeksi.
     
  5. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Kiitti
     
  6. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Vaseliiniä tai jäykkää öljyä,kuivana jos laittaa voi tiiviste eka käynistyksessä kuumeta/kovettuu pinta ja ei pidä hyvin.
     

Kerro tästä muillekin!