427 Corvette by Lingenfelter

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja TopyCa, 27.3.2025.

  1. TopyCa

    TopyCa Gearhead

  2. TopyCa

    TopyCa Gearhead

    Nyt kun katselin läheltä uutta Corvettea tuli mieleen kuinka kone ja cabiini jäähdytetään 40 C kuumuudessa...
    Utah'issa oli vain +15 C ja kun kone sammutettiin koko auto hehkui kuumuutta tunnin.
    Kone on niin syvällä ja ilmaa ei tule kuin sivuilta sisään.
    Siihen sitten twin turbot = rajusti lisää lämpöä cabiiniin ja konetilaan.

    Vieressä oleva Lambo Callardon flektit sammui 5 min päästä kun parkeerasi. Jäin miettimään miksi suuri ero uuteen Corvetteen? Lie kymmenien vuosien kokemus keskimoottorisista?

    No, ei ole keskimoottorinen minun ostolistalla koskaan. Etu moottoriset kyllä käy :)
     
  3. Riku Rotten

    Riku Rotten Gearhead

    Eikös veteissä oo ainakin C2 lähtien kone etuakselin takapuolella? Ainakin kovin lähellä. Joten teknisesti ottaen keskimoottoriautoja kaikki tyyni ja siten kova kokemus! ;)
     
    Gary Grand tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!