454 vetolevy

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 4feel, 6.6.2019.

  1. 4feel

    4feel 1st gear

    Eli probleema 454 startin hampaiden osuminen vetolevyn hampaisiin.
    pituussuunassa vain 2/3 vetolevyn hampaasta,lisäksi puolet syvyydestä?
    kuitenkin startti ja vetolevy ovat oikeita osia moottoriin gen 4.
    Vai mahtuuko toleranssiin.
     
  2. artsiracing

    artsiracing Gearhead

    Syvyyttä pystyy säätämään lohkon ja startin välissä olevilla shimmeillä, jos sulla ei ole siellä yhtään ja silti hammaskosketus jää aika ulos niin se on siinä ok.
    Tehostarteissa on myös pituussuuntaa mahdollista säätää shimmeillä. Jos startin rattaan ja vetolevyn väliin jää lepoasennossa kovin paljon tilaa, niin mahdolliset shimmit pois.

    Eri starteissa ja vetolevyissä nämä pituussuuntaiset mitat vähän poikkeaa toisistaan.

    Onhan sulla turbiini pultattuna vetolevyyn kiinni kun mittailet asiaa?
     
  3. 4feel

    4feel 1st gear

    Kyllä oli.
    Ei auttanut kun koneistaa starttia, tavaraa pois pultinreiät taaemmaksi.
    nyt nätti käynnistys.
     

Kerro tästä muillekin!