460 NOS!!

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja ford 460, 25.1.2004.

  1. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Jos ei tartte takomäntää, niin KB137:lla pääsis jo kohtuulliseen puristussuhteeseenkin, ja hinta summitilla 32 ja risat per mäntä. Wisecon flat topit vastaavasti 535$ setti, jää vielä hiukan 150€:stä kappale. Tuntuis muut flat top taot olevan hinnaltaan samoilla nurkilla, joten jos sellasia haluat kannattaa tiedustella ton racers placen kautta. Näyttäis us partsilla olevan katteet enempi kun kohallaan.
     
  2. Fastback

    Fastback Gearhead

    Enpäs huomannut tuota aikoinaan, mutta Koni katsos tästä;
    http://www.carcraft.com/techarticles/11 ... index.html
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    Paljonko on muuten vakio 460 puristussuhde vm-73 ja eikö voi käyttää peltikeinuja jos nostoa on yli 0.500
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei se oo tyhmä, joka pyytää vaan se joka maksaa... Näinhän se on, mutta kyllä us-parts kiskoo sikahintoja! En ole ko. myymälässä käynyt pitkään aikaan. Aika-ajoin tiedustelen sieltä osien hintoja ja ihmettelen vain, kun heidän hintansa on aina kalleimmasta päästä. Ilmeisesti asiakkaita riittää, kun on varaa kiskoa vieläkin aivan utopistisia hintoja. Onneksi on internet ja amerikan anttilat sekä näiden lisäksi uusia yrittäjiä!
     
  5. ford 460

    ford 460 1st gear

    No nyt tarvis sitten tietoa mistä\kenellä vois löytyä pakoputken lähdöt pakosarjoista eteenpäin tasaisella tiivisteellä jos vaikka löytyis vai täytyykö itse ruveta hitsaileen ryssänmutkia ja suhisevia putkia ?? tai vastaavasti tietoa kuka\missä noita laippoja voi käydä tiedustelemassa jos teettäis k.o. himmelit niin asustelen hml:ssä!

    muuten kinneri rupee oleen nipussa !

    niin kokoputkistokin kiinnostaa jos jollain ylimääräinen(huono)tallella?
     
  6. bbford

    bbford Gearhead


    Ruttu on luokkaa 8 ja jotain yli,tossa linkissä puhutaan 8.82:1. Peltikeinuissa varat kuulemma riittää max 0.520" nostolle.En ole testannu enkä varmaksi kehu.
     
  7. retro

    retro Gearhead

    Mistäs revitte tuota tietoa eri vuosimalleista? Kiinnostaisi tietää vakion -75:sen tehot ja väännöt. Täytynee myös tarkastella kansien numeroita.. 8)
     
  8. bbford

    bbford Gearhead

  9. koni

    koni 1st gear

    ajokertaan oli 3.89 välitys Detroit Lockerilla ja manuaalikoneistoinen l

    Kuinka natsaa toi välitys? Jotain tollasta olen ajatellu itsekin omaani.
    Mikäs nokka sulla olikaan?

    T: BBFord[/quote]

    Dodiin, lyhyehköllä ajokokemuksella hyvin tuntuu natsaavan melko hyvin toi välitys. Tekis silti mieli kokeilla jotain 3.55 luokkaa olevaa.. Jenkaa on 80km/h vauhdissa jotain 2600 paikkeilla. Nokka on 214 astetta ja .517 nostoa.
     
  10. bbford

    bbford Gearhead

    No koita vaan ja myy mulle toi 3,9:1 ruuvi.. :)
     
  11. koni

    koni 1st gear

    Et sä sillä mitään tee ku se tuli mulle käytettynä ja HUUTAA!!! Ja se huutaa sitte iha sairaasti.. Sen seuraava sijotuspaikka on metallijäteastia. ;-)
     
  12. Fastback

    Fastback Gearhead

    Jos naiset pitävät nenärenkaita, jotkut korvarenkaita, niin eikös toi pinionin ratas olisi justiinsa sopiva koriste fordmiehen molon päähän? :lol:
     
  13. Anonymous

    Anonymous Guest

    nos

    kuinkas paljon se täys nos pullo noin suurin piirtein maksaa ku én oo vielä löytäny hintoja :mad:
     
  14. ford 460

    ford 460 1st gear

    Viimeksi kun kyselin paikalliselta varaosaputiikista niin koko sarja olis 720e ja en tiedä oliko pullo täysi vai tyhjä mutta oletan että olis täys mut tiedä näistä nyt sitten!!!
     
  15. Fastback

    Fastback Gearhead

    Tuskin pullo on täysi tai edes puolillaan. En usko vauhtiputiikkien omaavan lupaa varastoida moista ainetta suuria määriä. Ulkomailta tilattava pullo tulee taatusti tyhjänä, täyttö on hoidettava kotomaassa. Yhden ilokaasusatsin olen tuottanut ja se mielestäni oli tyhjä - toivonmukaan... :eek:
     
  16. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Tyhjänä tulee ne pullot.
     
  17. ford 460

    ford 460 1st gear

    Kyllä Pähkäiltyäni asiaa tulin kyllä samaan lopputulokseen että pullot toimitetaan tyhjänä !

    Anteeksi tietämättömyyteni/luuloni!!!!
     
  18. ford 460

    ford 460 1st gear

    No nyt kun tämäkin aihe on saatu ylös päin ja yms. niin kysymys kuuluu!!!

    Minkälaista nokka pakettia suosittelee alan hemmot mun masiinaan ja tosiaan täytyis saada tehoa ja räyhäkäynti koneeseen ja kone on d1ve lohko ja kannet d3ve-a2a imusarja weiand steath korkea ja kaasari 750 holley peltisarjoja ei vielä ole putket 3" loota c6 vakio turbiinilla?

    Ja hintaa jos tietoa????????

    KIIIIITTTOOOSSSS!!!!!!
     
  19. aksu

    aksu 1st gear

    Tosta stroukkihommasta:muistan joskus lukeneeni Street&Racesta Läppästen veljesten Mussesta,niillä oli stroukattu 460:kampuran kaulat oli hiottu 0.25alikokoon epäsymmetrisesti ulkokehälle päin.Veiveinä oli bbc:n teräksiset,poraus oli .060 ylikoossa=503cid!!! R-koneistus oli tehnyt työstöhommat,voisivat muistaa?
    Kansista: Omista(D3VE)höylättiin .060 tasopinnasta,sama imusarjan puoleisesta pinnasta ja 0.084 imusarjan etu ja taka tiivistepinnasta.Puristus nousee karvan päälle 9,sen jälkeen sopii jopa melko hurjatkin nokat.Nyt on Edelbrockin RPM ja hyvin potkii! Kesäksi vois kokeilla tuota sroukkausta?
     
  20. bbford

    bbford Gearhead

    Toi epäkeskohionta tulee vissiin ihan hintoihin jolloin olis helpompi/halvempi ostaa eaglen tai scatin kampura.Ei oikein edes hinnoissa eroja iskunpituuden suhteen. Tarjolla olis 4.14" 4.3" ja 4.5" kampuroita.Kuitenkin joutuu vaihtamaan veivit ja männät niin kai olis paras pistää heti kaikista suurimmat hilut tupaan.MUTTA toi 4.5" kampura vetää mäntää aika paljon pytystä ulos alapäässä,voi kuulemma kuluttaa männän helmaa kun mäntä pääsee heilumaan.Tämä ongelma ilmenee kuulemma kun annetaan oikein tosissaan sikaa eli kisakoneissa,kadulla tuskin mitään ongelmia.Lääke tohon pitäis olla kuulemma D9VE lohko jossa pytyt alareunasta 1/4" pidemmät.Tai sit "edullinen" Motorsportin tai Eliminatorin lohko...
     

Kerro tästä muillekin!