47RH

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja 4x4_76, 29.9.2005.

  1. 4x4_76

    4x4_76 1st gear

    Dodge Ramin laatikossa semmonen vika, että kylmänä ei kytke nelosta ja turbiinin lukkoa, mutta kun hieman laatikko on lämmennyt, niin sitten toimii normaalisti. Ja öljyt ovat aavistuksen tummuneet, eikä haju ole ihan tuoreen oloinen.

    Missä vikaa, ja kannaattako ajella enempää?
     
  2. freeride

    freeride Gearhead

    RE:ssä on ainakin semmoinen laatikon suojaustoiminta että loota ei kytke nelkkua eikä lukko mene päälle ennenkuin öljyt ovat lämmenneet yli 10 asteen muistaaakseni.voi olla myös ensi oireita tps:n sekoilusta josta varmaan ootkin lukenu tuola DC topicissa tai sitten tuo laatikon lämpöanturi sekoilee.mutta vaihda nyt ne öljyt ainakin ensin jos kerran tummuneet ja pantojen säätökään ei olisi pahitteeksi,siitäkin ollut DC topicissa juttua.tuskimpa vielä mitään rikki on menossa jos lämpöisenä toimii niinkun pitääkin.
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Ton laatikon loikkari"osasto" on aika herkkä ottamaan nokkiinsa ja öljynvaihdon yhteydessä kannattaa tarkkaan tutkia onko öljypohjassa jotain tavallisuudesta poikkeavia metallihippuja!! Loikkarissa on pari neulalaakeria joista toinen on koko ajan ja toinen nelosella aikamoisen puristuksen alla ja ne laakerit olisi syytä vaihtaa silloin tällöin!!
     

Kerro tästä muillekin!