49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. BAD

    BAD Gearhead


    Moikka
    Mul on 53:ssa levyt edessä omalla keulalla camaron jäähdyteillä levyillä ja adapterit satuloille mul on niistä kuvat mistä tilattu us partsin kautta mut vuosi on ollu vaan 94 mutta voin hommata kopiot sulle jos niistä mitään apua on
    ku itsekkin pääkaupunki seudulla vaikutan!!onhan sit yks vaihtoehto laittaa se mustang 2 etu akseli.....mutta se tulee maksaan noin 1.5-2000 e
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Heh, kaverukset mitkä teki kepposia toisilleen minkä ehtivät. Kuuluisin niistä eräs "kakkakepponen"..
    os kovasti pyydetään niin kerron ellei joku ehdi ensin. Oon sen kirjoittanutkin tänne joskus. Ylläpito varmaan haluaisi että pidetään OD shit free zone. Saataisipa jopa yllyttää ja kannustaa teitä nuorita autonkiduttajia tekemään samaa vaikka jollekin vanhalle arvostetulle a katu-uskottavalle auton entistäjälle..
     
  3. BAD

    BAD Gearhead

    Heh, kaverukset mitkä teki kepposia toisilleen minkä ehtivät. Kuuluisin niistä eräs "kakkakepponen"..
    os kovasti pyydetään niin kerron ellei joku ehdi ensin. Oon sen kirjoittanutkin tänne joskus. Ylläpito varmaan haluaisi että pidetään OD shit free zone. Saataisipa jopa yllyttää ja kannustaa teitä nuorita autonkiduttajia tekemään samaa vaikka jollekin vanhalle arvostetulle a katu-uskottavalle auton entistäjälle..[/quote]

    pitäskö jonain krapulapäivänä kokeilla semmoseen buickkiin mikä seisoo siin tien vieressä...... :lol: :lol: no joo aika irstas teko.....
     
  4. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Toinen noista olikohan NL-64 oli mulla 2000 luvun taitteessa. Haalistunut maalipinta värjättiin raikkaan aniliinin punaiseksi. Ihan ei tarkoitus ollut jos tuohon sävyyn..
    Multa se lähti Tammisaaren suuntaa kustomointiin. Ainakin ovimäärä on vähentynyt ja muistaakseni kattokin menettänyt korkeutta. Reippaasti edennyt projekti on minun tietääkseni viettää hiljaiseloa jo useita vuosia omistajan muiden kiireiden viedessä ajan.
     
  5. Eyetech

    Eyetech Gearhead


    Joo, mulla on kans uudemman GM:n levyt edessä, adapteri satulalle ja pikku sorvaus.

    Jos joku suunnittelee ilmajousitetun MII akseliston tilaamista, niin kiinnostaa myös......
    Nyt ei oo itsellä aikaa selvitellä asiaa.
     
  6. uuze

    uuze 3rd gear

    Speedway motorsilta löyty noita mustang II paketteja mut vähän epäselvää mikä niistä menis ja millanen homma on... Hinta ei paha Usassa mut nousee vaan aika lailla ennen kun on suomessa asti. Jos on tietoa minkä vuoden palikat tohon käy heittämällä niin otan tietoa mielelläni vastaan. Laitoinkin jo BADille yv:tä asiasta.
    Hommaan olis tarkotus ryhtyä tossa talven mittaan eli laittelen sitten viestiä kun olen saanut homman tehtyä.
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Joo hammastankoa peliin ja unohdetaan noi vanhat legendaariset kakkakepposet.
    Mutta ian vaan tiedoksi BAD ja muut nuoret vantaan auton kiduttajat.. Kadulla seisoo Buick. Se on mun käyttis. Siitä en välitä PASKAAKAAN. Mutta jos ensi kesänä mun MR hyväksyttyyn entisöityyn Buickkiin ilmestyy yksikään paskapökäle niin teidän käsille ja jaloille käy niin kuin sun chevyn rungolle kävi juuri. Kerronko?
    Paitti että legendaan kuuluu irroittaa tuulilasi ja istua konepellillä kyykkypaskalla kaverin auton kojelaudalle ja sen jälkeen laittaa tuulilasi takaisin. Ette onnistu mun 58 panoraamalasilla. Älkääkä muutenkaan edes harkitko! :soosoo:
    Mut hei BAD Rainen 47 Buickkiin toi kakkakepponen onnistuisi, joko mennään?
    Sitä jatkoa mä en vielä kerro kun ei sitä edes pyydetä..
     
  8. Buddy

    Buddy 1st gear

    Kerro jatko. Pliis! :D
     
  9. kj

    kj 2nd gear

    Se oli sitten se HC-97 joka sulla oli sillä Antsu myi NL-64:n wiime tai
    toissa vuonna. Luulin että se on Antsulla loppuiän kun se oli sen ostanu
    vuonna -72 eikä eroa heille ollu tullu...
    Ja rebel58, kerro!!!
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    No heh heh, ei siinä, mtn dramatiikkaa. Toi äskeinen tuulilasin irrooitus ja mittaristolle paskantamininen tuli varmaan selväksi. Muistakaa asentaa tuulilasi takaisin.
    No näistä veijareista riittää juttua. Tämä vaan yksi niistä.
    Tuon mittaristolle paskantamisen jälkeen toinen halusi kuittaa moisen haisevan yllärin. No tämä toinen näki parkissa toisen kun se oli pankissa ja kaupassa asioilla. Mitä teki? Se on teidän likaisista mielikuvituksista kiinni.
    No kaveri tuli autolleen ja yritti startata. >Ei lähteny letukka käyntiim ei. Sattumalta tämä toinen veirari tuli tontille kuin ihan niin kuin tilauksesta ta vaan sattumalta Se kysy kaveriltaan mikä hätänä? Toinen sanoi että hyvi toiminu, mutta nyt ei starttaa.
    Tämä toinen sanoi ihan vaan rennosti muina miehinä.. ..katsoppa että kaasarissasi ei ole ... ...-PASKAA!
     
  11. Buddy

    Buddy 1st gear

  12. uuze

    uuze 3rd gear

    Nyt olis tarvetta kirjallisuudelle. Eli oisko jollakin faktaa paperilla 305:sta ja 54 chevyn orkkis moottoreista? 54 vuonna ilmeisesti rivikutosessa moottorissa ollu parhaillaan 125 heppaa ja 305:ssa alimmillaan 145 heppaa. Näistä tiedoista tarttis siis mustaa valkosella mut netistä en ole löytänyt muuta kuin jonkun mainoksen tosta orkkis koneesta. Moottoreiden painot yms. tieto olis hyvä saada myös. Maksan tarvittaessa korvauksen kyseisistä papruista.

    Pieni ajatuskatko, tekstiä korjattu....
     
  13. BAD

    BAD Gearhead

    Hmm

    Mul on kyl 53 alkuperäinen myyntiesite kotona hyllyssä voin katsoa siitä onkos siinä annettu tehoja mut mistäs oot kaivanu tuon v6 :sen eiks siel oo olluu matkalaukku...... :lol: :lol:
     
  14. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  15. kj

    kj 2nd gear

    Oliskohan siitä HC-97:sta projektikuvia?
    Olis mielenkiintoista nähdä 8) ...
     
  16. uuze

    uuze 3rd gear

    Kiitokset eyetechille hyvistä linkeistä!
    Olin tänään yhteydessä US partsiin ja siellä Mustang II ilmajousitetulle etuakselistolle olis hintaa 1990 euroo ilman kompuraa/säiliötä. Mustang II perus akselisto pari sataa halvempi. Vaikeeks menee tilaisko ton vai ei. Saishan siinä rahalle vastinetta mut tuntuu tyhmältä kun saman paketin hinta usassa 1300 dollaria...
     
  17. BAD

    BAD Gearhead

    tän orkkis myyntiesitteen mukaan tehokkain kone oli vuonna 53 210 Bel air:rissa 115 horsepower at 3600 r.p.m mut 54:stä ei tietoa.... ei varmaan kauheeta eroa

    :lol: :lol:
     
  18. uuze

    uuze 3rd gear

    Nyt se sitten tuli tilattua. Mustang II täydellinen etuakselisto ilmajousilla. Vielä kun sais tallipaikan missä pääsis asentamaan paikalleen...
     
  19. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Kenen tekemä akselisto?
    Hitsattava vai Bolt On?
     
  20. uuze

    uuze 3rd gear

    Speedway motorsilta tulee ja us partsin kautta tilattu. Vähän epäselvää täytyykö hitsata vai pultataanko. Sittenhän sen näkee... :lol: .
     

Kerro tästä muillekin!