49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. Buddy

    Buddy 1st gear

    Olenko ainoa näiden vuosimallien harrastaja nykyään?
    Lattiaa olen tehnyt viimeaikoina.
     
  2. Buddy

    Buddy 1st gear

    Hauatteko nähdä!...
     
  3. evg

    evg Gearhead

    Moi!

    Olisikos kellään jäänyt pyörimään 53een käypästä kytkin vivustoa? Tai vaikkapa lainata malliksi jotta voisi kokeilla itse väännellä sopivaa. Mallikuvaa olen yrittänyt kaivella, mutta ei ole vielä löytynyt, sellaisestakin olisi apua! Voipi laittaa vaikka sähköpostia evg@kooviis.fi tai YVllä. Kiitos!!
     
  4. JanneK

    JanneK 3rd gear

    No laita kuvia vaan tulemaan. :D
     
  5. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Tommosta ei ole, mutta orgismoottorin kumityynyt just löysin hyllystä, taisipa koneenkorvatkin lojua vieressä kun oikein muistelen.
     
  6. Buddy

    Buddy 1st gear

    Täs on muutama kuva lattian korjaamisesta. Vähän se on räpellystä, mutta suorasta pellistä tehdyksi kyllin hyvä mulle. Täytyy vielä hitsata saumat umpeen, kunhan kerkeen...

    http://kuvablogi.com/blog/9758/3/
     
  7. uuze

    uuze 3rd gear

    Onhan tossa ollu työmaata lattian kanssa :D . Ite vielä odottelen akselistoa, ja tallipaikan sain mut tekemään pääsee vasta tammikuun alusta. Sen verran menee aikaa hukkaan et jätin tilauksesta ilmapussit pois ja otin 2¨ madalletuilla jousilla. On sen verran kaikkee muutakin tekemistä et ei olis aika riittäny jos meinaa ens kesäks päästä ajelemaan.
     
  8. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Buddy, en kauaa ehtinyt kattoa kuvia kun virus minkäm olet istuttanut sivuillesi hyppäsi silmille ja norman ilmoitti havainneensa virheen ja sulki tietokoneem. Hyvältä ehti näyttää. Tietysti suorasta pellistä, mistä muustakaan? Ohkasista kermaperseiden kiinalaisistaa korjauspaloista? Jäykistepokkaukset näytti hyvältä, ennenkuin pöpösi sulki koneeni.Toi on vielä tossa vaiheessa raskasta. mutta hyvällä mallilla näytää olevan. Verta, hikeä ja peräsuolen pätkiä. Sitä se vaatii, mutta kyllä sä siitä vielä kunnon Auton teet, eh?
     
  9. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ei se ole mun sivu, vaan ihan valtakunnallinen kuvablogisivusto. En kyllä ymmärrä moista... Eikä mun koneellani pitäis olla viruksia.
     
  10. Buddy

    Buddy 1st gear

    Onko muut saaneet tietokoneviruksia mun koneelta?
     
  11. Fleetline

    Fleetline Gearhead

    Ei ainakaan mun koneelle tullu vaikka tihrustin komeita kuvia pitkät tovit
     
  12. Buddy

    Buddy 1st gear

    kohta tulee lisää kuvia...
     
  13. Otto

    Otto Gearhead

    Katselin kuvat, eikä tännekkään tullut viruksia... paitsi joku jamppa siellä kuvissa joka on hyvin etäisesti Buddy sun näköinen, mutta todennäköisesti kuitenkin joku muu. :lol:
     
  14. Buddy

    Buddy 1st gear

    Juu mää se olen. On toi naamavärkki vaan hiukan karvottunu ja lettikin vähän sekasin. :lol:
     
  15. Buddy

    Buddy 1st gear

    Projekti etenee.
    Hitaasti, mutta varmasti... :wink:
     
  16. Buddy

    Buddy 1st gear

    Eilen tilasin sitten ne kermaperseiden suosimat valmiit takalokasuojat.! Ei sellasii viitti ruveta suorasta pellistä vääntämään näillä mun puutteellisilla työkaluilla. Made in USA pitäis olla, mutta mistä niistä tietää loppupeleissä mistä ovat kotoisin ja onko sillä oikeasti väliä, kunhan hyvät on... :wink:

    Ne asennettuani oliskin pellihommat lähestulkoon finito. :D
     
  17. belair62

    belair62 Gearhead

    Mistä tilasit lokarit?
     
  18. Buddy

    Buddy 1st gear

    Ebay expressistä.
    Maksoi 155 taalaa kipale. Näissä ei ole niitä etupahkoja, elikkä nämä ovat pyöränkaaren etummaisesta yläkulmasta taaksepäin. Etupahkat maksaa samanverran.
     
  19. Loepoe

    Loepoe 1st gear

    Käykö vuoden 48 pick-up tekniikka vuoden 1951 sedaniin eli 216,5 thriftmaster kone + 3 v manuaali+ perä 4,11.

    Tihrusin netin factory specificationeja ja omakohtaisesti olen päätymässä että kai ne kävisi mutta joku perehtyneempi osaisi ehkä valaista. Lieneekö kiinnitykset/leveys erilaisia?

    Entisöinti mielessä enempi, ei numbers match vaan ajanmukainen = museointikelpoinen.
     
  20. Buddy

    Buddy 1st gear

    Äsken tuli lokasuojat kotiovelle. Yheksän päivää kesti tulla.
    Lokasuojat yht. 310$ + rahti 90$
     

Kerro tästä muillekin!