49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. Muki

    Muki Gearhead

    tackar och pockar sano svenssoni. Ehkä pitäis "kipliä" haeskella kuten viiskasi opastaa. Joo on se 235.5 kun tarkkoja ollaan. Saa nähä toimiiko ratiofoni. Tokkopa, mutta on se hianon näköinen. Muutenkin tottumattomalle on kuin viiskytluvun telefunkeniin istahtaisi. Siis koko aparaattus.
     
  2. Jaakko Susimies

    Jaakko Susimies Gearhead

    Eikös ton ikäsessä ole se 216.5 ja 235 tuli vasta myöhemmin ?
    Voin olla väärässä tästä, mutta auto on komee joka tapauksessa
     
  3. Muki

    Muki Gearhead

    Jos on powerglide, niin sitten 235.5, mekaanisella rasialla se 216.
     
  4. Jaakko Susimies

    Jaakko Susimies Gearhead

    Joopa joo. Omat kokemukset on jääny aikoinaan noihin manuaali-
    malleihin (51/52)
    Nyt voisinkin tässä samalla kysellä josko joltakin löytyisi 3.55 välitys
    -54 putkikardaani perään (käy kait 49/54)

    Lisäksi kiinnostaa -51 maski, 51/52 apum. etuloksu ja kuskinpuolen
    taka ovi

    Kiinni voi yrittää yv:llä ja vaihdossa voi löytyä vuosien varrella
    kertynyttä b ja c-luokan osaa 49/54 ja classic-chevy osiaa
     
  5. Buddy

    Buddy 1st gear

    Hain eilen tullista sellasen vararenkaan päälle tulevan kromikehän, mistä saan tehtyä neljäysiin continental kitin. (jos taidot riittää:) Alkoivat narisemaan, kun mulla ei ollu kuittia ostoksesta. Kerroin, että aina olen tullu noutamaan ostokseni pelkän saapumisilmoituksen kera ,eikä ole koskaan valitettu. Paketinkin joutu avaamaan, ettei siellä vaan ole jotakin arvokkaampaa, mitä on päällä ilmoitettu. Hän olisi kuulemma voinu kysyä sen arvon myöskin joltakin toiselta intressiltä, mikä ilmottaa hirvittävät hinta-arviot kaikelle tavaralle, tai lähettää mut hommaamaan kuittia.Sitten tää virkaintoinen nainen kysy, et mitä se sitten minun mukaani maksoi ja kun kerroin summan, niin hän katsoi paketin kyljestä hinnan ja totes, ettei viitti ottaa tullimaksua lainkaan, ku paketissa lukee samansuuntainen hinta, minkä ilmoitin. Asiakasluottamus nääs. :rotfl:
     
  6. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jos valtiolle menevät maksut jää alle 22€, niin niitä ei kanneta. Kuitti pitää olla aina. Hesan tullipostissa rouvat ovat tulleet jo tutuiksi. Mitäs sulle nyt tuli? En tiedä, avataan niin nähdään mitä nyt saivat lähetettyä. Paketti auki ja katsottiin mitä siellä on. Sitten istuin tiskillä ja tullin koneella mentiin ebay sivuille missä näkyi kuvien kanssa mitä olin ostanit ja mitä maksanut. Heh, jos tulee pienempiä lähetyksiä niin monesti jää tullit alle 22€. Mulla on ollut pankin kuitteja millä olen maksanut isomman läjän. Aina ei ole koko lähetys tullut kerralla. Joskus tullannut erän mistä pari palikkaa puuttui. Maksoin koko läjän. Tullut uupuvat myöhemmin ja niistä selvitys ja liite edelliseen tullaukseen. Toimii. Asiakasluottamus nääs.

    Ja Muki tule perjantaina näyttää sitä Kauppatorille!
     
  7. Buddy

    Buddy 1st gear

    Nii, mut mää kävinkii turuus. :lol: Ei ne siellä ole aina edes pyytäny avaamaan paketteja. Tästälähtien otan kyllä tarpeelliset dokumentit mukaan, ettei tarvii kuunnella toruja. Se vaan kun kaikki (ostohinta+ rahti) luke aina paketin päällä. Vai epäileeköhän ne, että olen pyytäny pistämään todellista pienemmän hinnan siihen. Kait sellastakin tehään.
     
  8. Muki

    Muki Gearhead

    Got wheels, and tires. Prognoosi on sellainen että saumat on hyvät. (?) Joo, mikäli ei tule suuria takaiskuja, mahdollisuuksien rajoissa on siirtää sammakko omin voimin tonteille.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kyl määki turuuus.. :D
     
  10. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Powergliden perässä oli 3.55 välitys, muuten 4.11
    (Tommonen 4.11 putkikardaani löytyy ylimääräinen)
     
  11. Buddy

    Buddy 1st gear

    Tuli eilen tehtyä fleetlinen kuskinpuolen takalokasuojaan uus pintapelti bensaluukusta alaspäin. Edellinen epäonnistunu paikkaus tarttis vielä poistaa, niin pääsis yrittämään, josko nyt onnistuis. :lol: Tää on tätä, ku opettelee uudestaan unohtuneita jippoja.
     
  12. Muki

    Muki Gearhead

    [​IMG]

    tässä se nyt on, jos joku ei tunnista viisykköstä niin tuosta voi katsoa tilapäisten kilpien numeron mikä avuksi identifioinnissa :rotfl:

    Illalla sitten nähdään.
     
  13. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    [​IMG]

    Muki tuli käymään kylässä. Toi tuolla asconan takana. On se hieno. Kohta lähdetään letkassa kauppatorille.
     
  14. Buddy

    Buddy 1st gear

    Vi**u mä oon kateellinen! Hienoi kärryi teillä. Saispa oman kuntoon, mut tarttee varmaan hitsata pari- kolme neliöö peltii vielä. :lol:
     
  15. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :D Hieno kuva!Haikeena muistelee ku möi vuos sitten '52 ponchon pois...mutta mieli pikkasen kirkastu kun näki vaihteeksi mitä Tehvi on autolle joutunu tekemään.Itellä ois jääny hommat silleen....OFF_TOPIIKKIAKO?.. :oops:
     
  16. Ahis

    Ahis Gearhead

    wow, on se kyllä komee! :)
     
  17. BAD

    BAD Gearhead

  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Asiaa! oot fender skirtsit löytänyt, mutta miksi ei ole kiinni?
    Kerro tänne kaikille toi autosi väri ja mistä sait idean siihen?
     
  19. BAD

    BAD Gearhead

    Asiaa! oot fender skirtsit löytänyt, mutta miksi ei ole kiinni?
    Kerro tänne kaikille toi autosi väri ja mistä sait idean siihen?[/quote]



    nooh näytti niin korkeelta vielä fenderit kiinni et jäi laittamatta ens vuonna ku saa ilmapussit taakse

    väristä sen verran et se on suoraan joulupallosta mut tohon se oli aikasta hankala saada ekaks tummapohja ja sit metalliviininpunanen ja sit oranssi candy ja viimeseksi mattalakkaa et ei vaan kiillä
     
  20. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

Kerro tästä muillekin!