49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. junkyard dog

    junkyard dog Gearhead

    Etujousitusvinkki: Saab 900 turbon takajouset ja Volvo Amazonin etuiskarit käy suoraan ilman modailuja tai jousten pätkimistä ainakin -51 Stylelinen orkkis eturipustukseen, jolla tulee kuvan mukainen mieto madallus.
    [​IMG]
     
  2. sibe70

    sibe70 Gearhead


    Tyylikäs ;-)
     
  3. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Nyt on vihdoinkin 53 leimattu! Onkos kellään sopivia skirtsejä myytävänä?
     
  4. Chevy ´53

    Chevy ´53 Gearhead

    Mitäs kauppoja niitä olikaan? Tarviin seuraavat osat:
    - etusivuikkunoiden ohjurit joiden varassa lasi liikkuu alas
    - konepellin saranat tai pelkät uudet puslat
     
  5. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Chevy of the 40's
    On hyvä kauppa
     
  6. hara64

    hara64 1st gear

    Mitenkäs olette laittaneet alipaineet pyyhkijöille,virranjakajalle ja pg:lle? Mulla ei ole kuin yksi alipainelähtö kaasarin alapäässä ja sekin on luokkaa "pirun pieni". Alipaine pumppua ei ole. Konehan on sitten 235.
     
  7. INVICTA

    INVICTA 3rd gear

    onkohan tämä jollain foorumin lukijalla ja ehkä hankittavissa takaisin?

    [​IMG]
     
  8. sibe70

    sibe70 Gearhead

    Alipainelähtö on imusarjassa juuri kaasarin alapuolella, yks lähtö ja siitä haaroitus sit PG, pyyhkijät, ym pissapoika jos on niin haaralla pyyhkijän letkusta kojetaulun alta.
     
  9. hara64

    hara64 1st gear

    Kiitokset sibe70. Kävinpä sitten kokeilemassa sitä tulppaa auki,ei lähtenyt edes isoilla putkitongeilla. Täytyy varmaan antaa sille hiukan lämpöhoitoa.
     
  10. sibe70

    sibe70 Gearhead

    :D eipä mitään
     
  11. hara64

    hara64 1st gear

    Lähtihän se tulppa auki kun anto toholla kunnolla kuumaa ja crc:tä päälle. Olihan taas kunnon savut ja käryt tallissa. Avonainen "tulppa" haarakappaleineen ja putkineen löyty varaosakoneen imusarjasta (olin unohtanut koko koneen olemassa olon). Taas ollaan askel lähempänä uusia pettymyksiä ;-)
     
  12. The?

    The? 1st gear

    Minkälaisilla muutoksilla esim 305 -53 Letukkaan?

    Ja jos löytyy ylimääräistä osaa ko. vuosimalliin niin tarjotkaa! ..saatan tarvita :)
     
  13. Lassi

    Lassi Gearhead

    Mulla näyttäs olevan tehty koneenkorvat lattaraudasta ja jostain koneeseen käypäsistä kiinnikkeistä. Laatikonpalkki on kokonaan erikseen pultattuna runkoon. Varmaan jostaan piilojameksesta kavennettu. Ja rungosta on pilkottu niitä orkkis vahvistuksia/palkkia, että laatikko mahtuu.

    Ajatus olis muokata joskus käypäseks se oma palkki systeemi. Vois jäykistää runkoa enempi.

    Kuan nyt sais tuon saatanan romun katsastukseen ennen talvea, kun koko ajan tulee hidastuksia matkaan.

    Muokkausta: Mullahan on noin '50 oma auto.
     
  14. The?

    The? 1st gear

    Ok, tarviikohan jarruille esim tehdä mitään?
     
  15. Lassi

    Lassi Gearhead

    Eiköhän noissa kaikissa ole yhdet ja samat jarrut. Kuan et yritä katsastaa liian tehokkaalla moottorilla, niin ei pitäs olla onkelmaa. Paino ei tietääkseni nouse juurikaan tuommosessa swapissa.

    Perä mulla on otettu jostaan pikkuautosta. Nova tms.
     
  16. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Kyllä mä muuttaisin tehostetut 2-piirijarrut, eteen levyjarrut. Se ei oo kauhean iso homma. Ja saa auton pysähtyynkin....
    Valmiita muutos settejäkin varmaan löytyy.
     
  17. Lassi

    Lassi Gearhead

    Toki kannattas.

    Joku kehu ostamaan suoraan us-partsin hyllystä muutos osat.
     
  18. Lassi

    Lassi Gearhead

    Tuossa aiemmin kun metsästin sitä seisontajarruvaijeria, niin lopulta yhdistin kahdesta yhen sakkeleilla, kun kuorikin oli ehjä.

    Maanantaina selvinnee konttorilla, että onko miten laillinen viritys.
     
  19. Pikku-Kalle

    Pikku-Kalle Gearhead

    Ainaki mulla on semmonen ollu palttiarallaa 4 vuotta, eikä siitä oo koskaan mainittu.
     
  20. The?

    The? 1st gear

    Ei hennos kun on uudet jarruvehkeet.. Mulla kans Novan perä, avokardaani ja laatikon palkit muokattu OD-laatikolle.
     

Kerro tästä muillekin!