49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

1. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Vai onko ideoita, mikä voisi olla? Sellanen hammaspyörille tyypillinen vonkuna tietyllä kierrosluvulla, jossain vajaan tuhannen kierroksen tuntumassa. Alkaa olla häiritsevän voimakas. Kuuluu enemmän kun kierrokset on menossa alaspäin.

Mielestäni ei oo jakopää. Öljypumppu tai jakaja tulee mieleen. Toista jakajaa ois helpohko kokeilla tilalle.

2. sibe70

sibe70 Gearhead

Onko varma ettei tule laatikosta tai laturi ?

3. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Kokeilin kuunnella stetoskoopilla metallipiikin avulla. Laturista ei kuulu, mutta moottorista tai laatikosta voi periaatteessa kuulua mistä vain. Kulkeutuu niin hyvin metallia pitkin, tosi vaikea paikantaa. Jakopään kopan kyljestä kuuluu ehkä kovimpaa, joten ehkä sittenkin on jakopään rattaat. Tai sitten se koppa vaan soi niin hyvin, ja ääni kulkeutuu sinne jostain muualta nokka- tai kampiakselia pitkin. Täytyy koittaa keksiä joku keino varmistaa, onko jakopää. Laturin ja vesipumpun voisi ainakin sulkea lopullisella varmuudella pois nappaamalla hihnan irti..

4. sibe70

sibe70 Gearhead

Juu, epäilen yhä laturia tai vesipumppua, ota hihna pois ja koita sillan

5. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Ei vaikuttanut hihnan poistaminen ääneen.

6. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Löytyiskö muuen joltakulta ylimääräisiä helmojen rosterilistoja?

7. sibe70

sibe70 Gearhead

Myikös se Herstin Timo just Facebookissa jotain, vai muistanko ihan väärin....

8. sibe70

sibe70 Gearhead

Joitan sellasia on tullut itsellä vastaan kun olen noita tehnyt, että kiertokankien laakerit väljät tai eka kampuran laakeri.

9. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Löytyiskö keltään apukuskin puoleista raitisilmaputkea konehuoneeseen? Tarttis olla se malli, jossa ei ole lämppärin kennoa, eli pelkkä putki.

10. Nimellinen

Nimellinen Gearhead

Ei löydy putkea multakaan, mutta jos jollain on näitä enemmänkin tarjolla, niin minäkin voin ostaa. Etulokarin -51 deluxe listoille tarvetta kans ja -52 mallin lokarin listat kiinnostaa myös.

11. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Oikeastaan mulle kelpais kyllä kuskinpuoleinenkin putki. Koittaisin muokata siitä apukuskin puolelle sopivan.

12. Vezques

Vezques 3rd gear

Ensi talvena tullee jäämään omat ylimääräisiksi, mutta ei vielä.

Pikku-Kalle, isalmela ja Vuppe tykkäävät tästä.
  13. tjl

tjl Gearhead

Oikeastaan mulle kelpais kyllä kuskinpuoleinenkin putki. Koittaisin muokata siitä apukuskin puolelle sopivan.

Mulla on putki, en muista kumman puolen. Paa mulle yyveenä numero, niin soitan illalla

14. sibe70

sibe70 Gearhead

Tarvitsijalle tarjolla...
    -51-52 NOS mittarit, kaikki muut muttei nopeusmittaria.
    NOS Apusimpukan korjaussarja.

15. Vezques

Vezques 3rd gear

Luulen, että varastostani löytyy tuohon kaveriksi nopeusmittari.

sibe70 tykkää tästä.
  16. kust-o-mizer

kust-o-mizer 1st gear

Nyt ois tarjolla käyttämätön Champion-merkkinen alusyylari 49-54 Chevyyn. Vielä paketissa. Mahtuu majailemaan suoran kutosen kanssa, jäähdytysteho riittää V8:llekin.
    Oisko 350€ + mahdollinen rahti?

edit: MYYTY

Muokattu: 19.6.2024
    Elno tykkää tästä.
  17. Elno

Elno 3rd gear

Laitoin tästä sulle yv

18. make31

make31 1st gear

Moikka! Kohtuu tuore uusi stylinen omistaja itsekkin nyt. Tuli hommattua -51 projekti ja aattelin kysellä täältä teiltä ketkä varmaan tehnyt samanmoise homman että tarkotus nyt istuttaa elintenluovuttaja autosta 305 kiinni ja th700r4 niin miten etuakseli homma menee että tarviiko olla just mustang II vai onko mahollista ees omalla etuaksellillaan tai muulla rakentaa. Autossa ei siis ollut tekniikkaa paikoillaan, ainoastaan laatikko ja loppu voimansiirto mitkä jää itselle turhiksi et jos joku haluaa ne niin saa

19. sibe70

sibe70 Gearhead

Mulla oli yks jossa - 75 Camaro etuakselisto. Runkopalkit poikki sopivasti korin tuli pellin kohdalta niin osuu aikalailla kohdalleen suoraan...

20. Lareeni

Lareeni 1st gear

Minkä vuosimallin vertailuautoa voi käyttää leimalla jos tekee moottorimuutoksen. Eli mikä on tehokkain mallisarjan auto?
    Ois vortec tallissa ja ajatus istuttaa se -49 stylelineen

Kerro tästä muillekin!