4L60-e input shaft palasina - miksi?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Nupa, 20.7.2012.

  1. Nupa

    Nupa Double Gearhead

    Miksei laatikko kestä?
    Camarossa ei ole sen kummemmin tehoa eikä vääntöä (~400 hp ja ~500 nm).

    Alkuperäinen laatikko toimi hyvin kunnes ~110 tkm kohdilla sen "vahvistutin" ja samalla turbiiniksi b&m 2400. Kesti ~4 tkm ja 3/4 pakka paskana ja kitkalevyt.
    "Takuukorjaukseen" uusilla sisuskaluilla ja mm. z-pak sisälle ja samalla turbiini vaihtoon, Yank 3200.
    Tämä kesti taas ~4 tkm ja sama juttu, 3/4-pakka paskana ja kitkalevyt siniset.
    Laatikko toiselle korjaajalle (tällä kertaa ammattilaiselle) ja uudet rojut sisään ja ajoa.
    Nyt kesti enää ~1500 km ja tällä kertaa sisältä totaalisen paskana, nyt myös mm input shaft palasina.
    Nyt lähti vielä turbiini avaukseen, josko olis viallinen?

    Mikäs muu tuon voi hajottaa?

    Laatikon softa on vakio kaikin puolin, jos oleellista?
     

Kerro tästä muillekin!