4L80E shift shaftin irrotus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja tst, 23.4.2017.

  1. tst

    tst Gearhead

    Miten tuo vaihteensiirtäjän akseli pitäisi irrota? Löysäsin sisäpuolelta 15mm avainkooltaan olevaa mutteria ja vedin sen vieressä olevaa n.kolmen millin naulaa niin pitkälle kuin tuli mutta akseli ei tunnu lähtevän liikkeelle. Pitääkö naulaan osuvaa pelliä taittaa ja vetää naula kokonaan pois vai irrottaa venttiilikoneistokin?
    http://uploads.tapatalk-cdn.com/2016...c00c33eb25.jpg
    Ilmeisesti pellin taittamisesta ei tule vahinkoa.
    Muita osia ei varmaan tartte vaihtaa kun vaihdan tuon akselin pidempään?
     
    Muokattu: 23.4.2017

Kerro tästä muillekin!