4spd manual vs. TH700

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Anonymous, 12.7.2003.

  1. Anonymous

    Anonymous Guest

    Omistan -84 pickupin 6.2D koneella ja NewProcess (?) 4-vaihteisella manuaalilaatikolla(ylivaihteella). Loota pitää jos jonkinlaista ääntä 3-4 vaihteilla ja kaiken lisäksi ykkönen ja pakki on aivan liian nopeita. Kytkinremppa on myös tiedossa.
    Ja kovasti tekisi mieli siirtyä automaattiin. Ilmeisesti TH700 on järkevin vaihtoehto jos haluaa pitää kierrokset järkevällä tasolla n. 100 vauhdissa? Perä on 3.42 välitteinen. TH 400 olisi kai kestävä mutta ylivaihteen puuttuminen arveluttaa.

    Kiinnostaa siis kuulla mielipiteitä mm. kannattaako siirtyä automaattiin(kulutuslukemat) ja onko esim. 5-vaihteista manuaalia saatavana 6.2D:iin, kuinka kova homma on asentaa automaatti kaikkine vipuineen/vaijereineen jne.? Ja mikä on "paras" TH-laatikko. Missä hinnoissa TH700 liikkuu?
     

Kerro tästä muillekin!