1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästekäyttömme. Lue lisää.

4t60/th440-t4 turbiinilukko

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja Karpov, 18.7.2018.

  1. Karpov

    Karpov Gearhead

    Vähän rauhattomasti käyttäytyy varsinkin 80kmh liepeillä. Ei oikeen pysy päällä.

    Turbiinilukon puhdistus tai vaihto olis varmaan juujees.

    Tuleeko öljyä kuinka kun ton sivukopan laatikosta avaa?
     
  2. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Onko siin tapahtunu selkee muutos käytöksessä nyt hiljan? Sehän on niin harvaks välitetty, et se 80 on vähän ongelmavauhti. Lisäksi siinä ihan selkeesti on tietskalla enemmän tietolähteitä hommaan, kuin pelkästään perinteiset kierrosluku, vauhti ja kaasun asento.
     
  3. Karpov

    Karpov Gearhead

    Voihan se maffikin olla. On silti selkee muutos. 80-90kmh vähänkin kun kaasuun koskee niin humppaa. Välillä taas jaksaa lukko päällä "väännättää" eikä heti tipu kuten pikapin th700 missä lukko pysyy paremmin.
     
  4. Jussi289

    Jussi289 Gearhead

    Ei oo se ollu käytökseltään koskaan verrannollinen seiskasatasen loogisuuteen. Ihan sama tuntuu olevan tossa Cadissa, kuski ei omilla toimillaan saa lukkoa kiinni, vaikka "yrittää". Se tulee jonkun suuremman älyn ohjaamana.
     
  5. Karpov

    Karpov Gearhead

    :D

    Eise kuitenkaan ole noin raakasti sitä sohlannut kuin nyt.

    Turbiinilukko se kuitenkin on kun kierroksia katsoo. Satasessa pysyy paremmin mutta välillä siinäkin oudosti tippuu hetkeksi.
     
  6. moottorinlohko

    moottorinlohko Gearhead

    mulla teki samaa 89 caddy,oli tosi tarkka tps arvosta,olisi joutava -90 loota uudella ketjulla ,solkuilla ym 200e
     

Kerro tästä muillekin!