4T60E turbiinilukko

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja jenkkijussi, 10.8.2015.

  1. jenkkijussi

    jenkkijussi Gearhead

    Historiakoodi P0740. Turbiinilukko kytkeytyy ajoittain pois kesken ajon, usenmiten reippaassa kiihdytyksessä (esim. ohitustilanteessa) eikä kytkeydy takaisin nopeuden tasaantuessa. Kun pysäyttää ja sammuttaa auton hetkeksi lukko toimii jälleen normaalisti jonkun aikaa. Mistähän lähtisi tautia etsimään, onko vika pelkästään solenoidissa vai olisiko vika kenties peräti PCM:ssä. Auto on -95 Buick Riviera SC.
     

Kerro tästä muillekin!