4X4 ja turbiini

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja WTF, 4.6.2007.

  1. WTF

    WTF Gearhead

    Vaikuttaako nelivetoisuus tuohon turbiiniin toimintaan?
    Kone, renkaat ja välityksethän vaikuttaa...

    Meinasin tuohon omaan laittaa korkeempi stallisen, mutta sitten en uskaltanutkaan, kun peloteltiin että ei välttämättä toimi hyvin.
    Nyt sinne meni vakiolimppu.
     
  2. Cheyenne

    Cheyenne 1st gear

    Ei neliveto turbiinin toimintaan vaikuta....
    Eikä turbiini 4X4 vetoon...
    Vaikuttaa vain siihen milloin (millä kierroksilla) vaihtaa...
     
  3. WTF

    WTF Gearhead

    Selailin tuossa jotain turbaanin valmistajan sivuja niin siellä oli esim. yhden turbiini mallin stallit 2000/2200/2300/2400 ja sitten erikseen teksti että samaa saa myös 1800 stallilla vetokäyttöön, 4x4 ja vakio moottoreihin.

    Eli mikä siinä nelikossa oikein vaikuttaa, ettei tuota korkeampaa stallia siihen suositella?
    No jakoloota siellä ainakin on, mutta mitä se tuohon turbiinin oikein vaikuttaisi? Laiskemmin ottaa kierroksia veto päällä?

    Mine ei taaskaan jymmärrä... :eek:
     

Kerro tästä muillekin!