Kiitos vinkeistä, lueskelin jo osan tosta yellowbulletin keskustelusta. Samalla vaivalla vois tosiaan rakentaa ton alatukivarren kiinnityksen säädettäväksi, lisää säätö mahdollisuuksia, Kivaa... Mites sun oma fox projekti etenee? Sain eilen kuvia meidän vanhan maverickin nykyiseltä omistajalta, maveen tullut mustang 2 etupäätä yms, näytti helvetin hyvältä.
Kumpi? Ei vaan, musti on ainakin VIELÄ ajokunnossa Fairmontti on nyt kolmatta talvea työn alla :-? joten se välillä etenee ja välillä ei... valmistumisaikataulua ei uskalla edes ajatella. Sinne tulee edelleen takapenkki ja levensin koteloitakin vaan sen verran että 275/60:t mahtuu silmää miellyttävällä ajotasolla, että ei siitä mitään voittaja-autoa olla leipomassa (vaikka mieli tekiskin) :wink:
Kyllhän sä nyt tiedät, ettei kannata tehä mitään muuta ku niit asioita mitä mieli tekis. Ainoo tietty, et ku ei millään kerkii kaikkii...
Tassa kuvassa on Maverick/Musse team:in kauden 2011 virallinen kisapaahine! Koko porukalle on seuraavan tavaralahetyksen mukana tulossa tallaiset. Jos nama ei kelpaa tuon kevaalla viela paremmat! http://kuvablogi.com/nayta/2899259/
kiitoksia, on kaunis mopar potta! Noihin on kiva heittää ripulipaskat motoparkin metsissä Keväällä, muuhun käyttöön noista ei valitettavasti ole...
Fairmontti projekti kuulostaa hyvältä, vaikka kone vissiin väärän merkkinen? LS motit kyllä kelpais mullekin.. Bradentonis muutaman kerran tullu vastaantosi magee kermanvärinen fairmontti, menee muistaakseni 8s puolelle prochargerilla modulator motilla. Sama auto tullu musse lehdissäkin vastaan, saattaa olla kuva mun blogis. laitatko coiloverit taakse ja minkälaista tukivartta?
"Meille on rakenteilla foxi musse katukilpuriksi, linkistä löytyy jotain projekti kuvaa jos kiinnostaa..." http://kuvablogi.com/blog/8842/24/ - - - Voi Juho, sul on kyl kuvien perusteel tosi kuuma kaara, ihana 90-luvun alun Mussukka! Siin täytyy olla heppoja ainakii yli 500, eiks nii? Onhan siin? Ootsä tuunannu moottorii paljonki? Ai niin, tuunaamisest tuli mieleen DUUNAAMINEN! Haluaistsä duunata mua?
Älkää lähettäkö tälläsiä asiattomia viestejä tähän topicciin, mä oon nykyään naimisissa eli En voi duunata sua cruising bitch. Onks letukka/mopar harrastajilla samoja ongelmia näistä liian innokkaista "faneista", vai onks nää foorti miesten ongelmia?
Kyl toi pääasiassa on foortimiesten ongelma. Ainakin moparhemmot tietysti auttaa kaikkia tarvitsijoita, ei mitään ongelmaa ...
Herra siunaa, tommosella yhdistelmalla on kylla varma etta joutuu duunaamaan itteensa, ei oo huolta etta ketaan ahdistelis, tai edes tarjoutuis auttamaan. Ei edes Mopar miehet, vaikka noissa hommissa yleensa avuliaita ovatkin :lol:
Mustankimiehethän on aktivoitunu, tuolla Yleisissä keskusteluissakin näkyi toinenkin tosi mielenkiintoinen ja lajivalinnaltaan tollaselle laitteelle harvinaisempi projekti: http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=205327 Hienoa
Sä oot sika! Kuin sä voit sanoo jotain noin törkeetä?!? Ootsä homo? Onneks mulla ei klitti vipata kellekään vanhoille Chevy-äijille, mut Fordit on tosi hottii kamaa. Ja Fordi-kuskit. ''
Toi kuulostaa mielenkiintoselta, olis kiva mennä kattoo livenä miten musse menee esim.soralla kovaa. Ainakin toi mun talvi foxi on kiva peli pyöritellä näin talvella jopa alitehosella 5.0 motilla. Meidän projektii etenee pikkuhiljaa, alakerta on nyt Eskolla Vantaan moottorikoneistamossa koneistuksessa ja on kuun vaihteessa valmis. Kateltiin noita männäntappeja ovat kyllä rajut, ei mee kovin iso reikä tapista läpi. Männät on muuten samanlaisella pinnalla kun Anitan top fuelissa, eli pitäis kestää meillä... Lähipäivinä pitäis kontti tulla missä alustaosaa,ahdin,pakosarjaa yms. Sais sitten enemmänki tota projektii eteenpäin. Tarkotus oli eka ajaa c4 laatikolla mikä jäi maverickista, mut nyt näyttäis että vaihtuu glideen. Keskustelun taso on pysynyt tässä topicissa hyvin asiallisena,kiitos siitä.
8) Miten voi Moparmiäs sekaantua Fordin Tekeleisiin Ainakin sun käyttiksen rekkaria katsellen kuvassa niin ajelet ainakin autolla
Sita on tullut ihmeteltya monesti! Onneksi voi kayda ajelemassa Moparilla kun fjortin osat alkaa heikottamaan.
http://kuvablogi.com/blog/8842/24/ Tuli lisättyä muutama ahtimen sovituskuva blogiin, projekti etenee pikkuhiljaa..