5.7 D kylmäkäynnistys

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja juokale82, 1.2.2014.

  1. juokale82

    juokale82 1st gear

    Mulla ainaski lopetti sen kusemisen ku käytteli sitä tossa ja lie varmaan 10v seissyt.

    Nostajat meinaa jumia kakoo niin perkeleesti välillä. Ellei ole sitten suutin vikaa.
     
  2. Chevypu83

    Chevypu83 1st gear

    Suuttimien jumiminen vois loppua jos lorauttas vähän kakstahtiöljyä polttoaineen sekaan,varsinkin jos ovat olleet kauan kuivina.
     
  3. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Vaihdoin hiljakkoin yhteen Natikan 6.9 dieseliin pelkän turbiinittoman C6 vetolevyn tilalle manuaalin vauhtipyörän juuri pukissa ajoa varten, ja olin hieman yllättynyt kun painoero ei ollut kovinkaan suuri. Luulotietoni on että ei olis ollut väliä kumpi on kiinni. Voi toki olla ettei päde muihin.

    Oikeestaan järjellä ajatellen ero pitäis olla sama kuin mitä painoero on kytkimen romujen ja täyden turbiinin välillä, eli ei välttättä suuri.
     
  4. hantta

    hantta Double Gearhead

    No, mieluummin otan päähäni hyllystä gm:n vetolevyn, kuin dieselin vauhtipyörän.

    Hantta
     
  5. Powerstroke

    Powerstroke Double Gearhead

    Noh, mulla se vauhtipyörä oli sängyn alla, mutten laiskuuksissani ollut työntänyt sitä kovin pitkälle, ja aijaijai kun ne hampaat oli kovat ja terävät kun ne haukkasi varpaista. Aattelin että parempi hampaat diisselin persiissä ja vetolevy hyllyssä.
     

Kerro tästä muillekin!