5.7 Hemi vanhaan autoon

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja 68FuryIII, 19.10.2009.

  1. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Mulla on just päinvastainen perversio :) Muuten ihan orkkis, mut pellin alla tollanen hemi tietsikoilla jne :rotfl:

    Edit. Kappas on joku C-koppaseenkin uuden Hemin laittanu rapakon takana.
    http://www.moparmusclemagazine.com/feat ... facts.html
     
  2. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vai olen mä pussihousu? No sitten olen ja nenä pystyssä kuljen viitoittamaani tietä kahdella kaasarilla ja perinteisellä sytkällä. Fury68 ymmärrän näkemyksesi täysin, vaikka me ollaan täysin eri planeetoilta.
     
  3. Anselmi

    Anselmi Gearhead

    Täältä löytyy sitten sitä perinteistä sytkää, taisi joku muukin jo valmistaa samanlaista satsia???

    http://www.arringtonengines.com/p-203-n ... killr.aspx

    Kohta saa varmasti 426 Hemejä puoli-ilmaiseksi, kun niistä ei enää kukaan tykkää.... :( :rotfl:
     
  4. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Ei kai sentään :D
    Mut onhan tossa uudessa Hemissä potentiaalia, kun lukas tuon popular hotroddingin artikkelin, jossa pistivät 5200$ koko pakettiin rahaa ja bolt on XV:n kaasarikitti ja dynossa 360hp muuten vakiokoneesta :)
     
  5. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Mun vanha rautainen 426 on Loimaalla myynnissä. Hae 68 se ja laita siihen spruutat ja ne kahdeksan puolaa. :D
     
  6. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

    Ihan mielenkiinnosta mitä tollaset maksaa?
     
  7. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

  8. stroker56

    stroker56 Gearhead

    ^ Täydellinen,valmis nokalle pudotettavaks,kaasarilla vai kaasareilla?.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Tää on Chargerista, ei Cudasta. Mä jonnekin 58 Buick topiciin tuosta taisin kirjoittaa?
    Crateja oli mukamas myynnissä? Kissan vitut! Tolle Hempalle oli monta ostajaa mutta Rinne Loimaalta teki vaikutuksen ja myin sen sille osarilla.
    Äijät tuli takas jenkkilästä ja soitteli mulle josko Heimo olis vielä kaupan? Ei niitä Crateja löytynytkään vaikka jenkki eemelit niitä mainostaa, heh..
    Toi on poraukseltaan stanu, mutta laakerit on +30 40 60 ja -10 20 30 ja 70. Ex Fuelie mäskimotti jenkeistä. Hyvim skulaa kahella Carterilla nykygasoillakin.
    Pussihousut kusee hunajaa siinä on 60 luvun mekaaninen nokka jollain vitun törkeillä asteilla.
    Siis pussihousu olen, työntäkää te nykykepit ja tietsikanne, niin, tiedätte kyllä ..
     
  10. 68FuryIII

    68FuryIII Gearhead

  11. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Jos mulla olis pakka kondiksessa niin hakisin rautaiset neljä-kaks- kuutusoset takaisin himaan ja pari nykymottia niille kaveriksi.
    Kopaksi ei mkn kuda vaan valkoinen 65 Valiant punaisella sisustuksella. RÄYH!
     
  12. Kimmo

    Kimmo Gearhead

    Ei kai sentään :D
    Mut onhan tossa uudessa Hemissä potentiaalia, kun lukas tuon popular hotroddingin artikkelin, jossa pistivät 5200$ koko pakettiin rahaa ja bolt on XV:n kaasarikitti ja dynossa 360hp muuten vakiokoneesta :)[/quote]

    Tuotahan suuntaa täyty jo itekkin mielenkiinnolla vilkasta.
    Totuus tuli ilmi vilkasemalla Indyn sivuja:
    615hp, 540tq, $21,225
    Alkais pääsemään edes lähelle Hemi lukuja.
    360hp saa mistä tahansa vanhasta moottoria muistuttavasta.
    Tulishan tolla uudella käytön helppous ja jonkinlainen varmuus, mutta ei siitä ihan tollasia viittis maksaa...
     
  13. jaketin

    jaketin Gearhead

    mä ajoin volarella kilpaa 300 hemi kraisun kanssa, hävis :poff:

    jos tuon moottorin hankkii, niin ahdinta lisäksi 8)
     
  14. hot1930

    hot1930 Gearhead

    300c

    Hemi 300C:ä ei tosin joka masiina kyllä päihitä !
    Sillä Hemi 300c:n huippunopeus on rajoitettu 250 km/h, ja 1/4 mailin kiihdytys useissa testeissä on ollut alle 14 s / +100 MPH.

    Moni vaan luulee kilpailuksi, kun lähtee 300:lla vain pintakaasulla liikennevaloista.
    :rotfl:
     
  15. jaketin

    jaketin Gearhead

    Re: 300c

    tämä ei ollut luuloa, valoista lähdettiin kohti hämeenlinnaa. aikasemmin oli hieman kyyläilyä puolin toisin. tuli se kovasti perässä. kun löysäsin, niin ajoi rinnalle ja näytti peukkua 8)
     
  16. stroker56

    stroker56 Gearhead

    Perverssi,mut parempi olis "kerman"keltainen :eek: .
    Punasellasoffalla tietysti.
     
  17. -71 MoPar

    -71 MoPar Gearhead

    Joo metallin hintakin niin alhainen että ei edes romumies taida hakea :(

    Oiskohan noissa kuvissa tarpeeks perinteistä "rebel58" ?

    http://pvk56.kuvat.fi/kuvat/R%E4ysk%E4l ... uoltoa.jpg
    http://pvk56.kuvat.fi/kuvat/R%E4ysk%E4l ... 890%29.jpg
     
  18. ursus2

    ursus2 Gearhead

    quote="-71 MoPar"]
    OT.Romun hinta on noussut-olisko jo 100e/t. :D
     
  19. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Onks kahdella jakajalla oleva tuplatulppa alukansi perinteistä?
    No on se verrattuina näihin nykypleikkareihin.
    Ton uuden pikkuhempan alhainenpaino ihmetyttää, vain 220kg. Tehoakin saa, mutta jotain vanhasta pierusta siitä puuttuu. Isoa räyhäävää meisseliä ja ISOO VÄÄNTÖÖ!
     
  20. hot1930

    hot1930 Gearhead

Kerro tästä muillekin!