5.7 HEMI

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja tyly, 4.2.2008.

  1. tyly

    tyly Gearhead

    hommasin erikseen keinuvipu akselit, niissä on keinujen liikkumista estämässä ainoostaan sokkarenkaat, mahtaako riittää, vai pitääkö sorvata holkit väleihin. Olen yrittäny etsiä kuvia netistä mutta ei oo napannu silmään,että minkälaiset on alunperin ollu.
    Niin, ja kone on siis 2004 5.7 hemi
     
  2. MudMax

    MudMax Gearhead

  3. tyly

    tyly Gearhead

  4. MudMax

    MudMax Gearhead

  5. Fireball

    Fireball Gearhead

    Jos holkkien teko muodostuu probsiksi, niin voithan laittaa myös jouset niihin väleihin jotka painaa vippaa toiseen reunaan. Menee noi varmaan ilmankin mutta hyvä varmuustekijähän tommonen klapinpoistaja on.
     
  6. cuda69

    cuda69 Gearhead

    noissa holkeissa täytyy muistaa sitten lämpölaajeneminen,jousi siinä mielessä parempi ettei tarvi mittailla niin tarkasti ja toimii yhtä hyvin.
     
  7. tyly

    tyly Gearhead

    jouset meinaan laittaa, ja shimmilevyt molemmille puolille. Sitten saakin alkaa vihdosta viimein öljynpaineita starttaileen :D :D
     
  8. Tomaso

    Tomaso 3rd gear

    Uusimmassa Mopar Musclessa (October 2008) on juttu hemien venttiilikoneiston heikkouksien korjaamisesta ja kansien preppaamisesta. Juttu pohjautuu pitkälti Superior Automotive -firman tuotekehitystyöhön
     

Kerro tästä muillekin!