50-luvun Fordit

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja PetteriT, 25.11.2003.

  1. Cuda

    Cuda 1st gear


    Voiko tuolla matkustaa tahi' liikennöidä vaikka ei olisi kovinkaan erikoinen persoona..? Et jos sattuu olemaan ihan vaan tavallinen autoilija..? :D

    Hieno vuosi- ja korimalli !
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Gearhead

    No jopas cudaa lapsettaa... :poff: Ford KA sopii paremmin "taviksille"
     
  3. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

    On meidän kylillä! Suomen kilpiin saatettu viime kesänä ja on restauroinnin alla!
     
  4. Cuda

    Cuda 1st gear


    :rotfl:


    Mä oon kyllä yrittänyt aikuistua kyynistyä ja nuivistua !

    Vaihtelevalla menestyksellä.. :rotfl:

    Mulla on osuus tavalliseen Ford KA:han :lol: siihen mahtuu monta tavista! ja persoonaa! ku se on palokunnan entinen miehistönkuljetusauto !



    ..ok, leikki leikkinä, olit vaan niin osuvasti määritellyt (siis tähän autoharrastukseen mainion osuvasti) tuon viis-kutosen Fordin matkustajapaikkaluvun ..et en vaan pystynyt oleen jatkamatta tosta aiheesta (aiheen vierestä). Joko kuus-kolmonen on Suomeen saapunut?
     
  5. AFTERBURNER

    AFTERBURNER 1st gear

  6. kenny

    kenny Gearhead

  7. Multa löytyisi tuohon keulapellit jos tuossa ei niitä tule mukaan. Ja löytyisi -50 Fordin paperitkin 7 hengen henkilöautolle (olisi tuohon ihanteelliset paprut, saisi kolmannen penkkirivinkin). Mulla on kyllä niihin papereihin autokin, mutta jos hinnasta sovitaan niin... :wink:
     
  8. E.B.Ford

    E.B.Ford 2nd gear

  9. kenny

    kenny Gearhead

    Hyvä!hienoa,että toi kiinnostaa.On varmasti huomion arvoinen valmiina.
    Eikä muuten montaa suomi versiota tule vastaan??
     
  10. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

  11. Holley

    Holley Gearhead

    Juu, korimalli 2-ovinen farmari on varmaan yksi maailman epäkäytännöllisimmästä, mutta aina niin hieno.
     
  12. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    Näinhän se menee joo.... Kuinkahan mones 2d stw tää on jo tässä topikissa peräkanaan... :lol:
     
  13. heikkisj

    heikkisj Gearhead

    Pistetäänpä yksi 2d STW lisää, tämmöistä en muista nähneeni ennen Ruotsissa myynnissä:
    Woodie
     
  14. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :) Nuita näkyy tosiaan harvakseltaan. Jenkeissäkin hinnat suht kohillaan...
     
  15. fordstw

    fordstw Gearhead

  16. Sikalintta

    Sikalintta 3rd gear

    Onko fordstwllä edistyny?

    Uskomattoman lumoava korimalli.. :eek:
     
  17. Ismoskosmos

    Ismoskosmos Double Gearhead

    :p Nätti se on kyllä. Ai jai ai..
     
  18. kahen-litran-ohc

    kahen-litran-ohc 1st gear

  19. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Kukaan ei ole täällä maininnut mitään hopan kuorma-autoista vain henkilöautoista ja farkuista. Kuorma-autojakin tuli jonkin verran Suomeen 50-luvulla joista tosi harva on enään olemassa oli sitten hoppa tai ei. Bensa kuorkit hävisivät todella nopeasti kun dieselit yleistyivät. Meille ostettiin uutena vuoden 53 F-600 väriltään vaalean sininen ja kasin konella. Itse en ole nähnyt siitä kuin kuvan ja meillä se ei kovin montaa vuotta ollutkaan mutta se mikä sen korvasi löytyy vieläkin tallista katsastettuna ja entisöimättömänä. Isäni kertoi, että eivät olleet kovinkaan tyytyväisiä hoppaan koska oli alitehoinen ja myös ruostepeikko alkoi nakertamaan peltejä melkein heti uudesta.
     
  20. heikkisj

    heikkisj Gearhead

Kerro tästä muillekin!