55/56 dodget suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Finnish Mopar Association ry', aloittaja Toke, 1.6.2010.

  1. Juppee

    Juppee Gearhead

    Kai sä Toke olet nähnyt tämän toisaalla OD.llä käytävän Dodge keskustelun:
    56 Highway Patrol Dodge
     
  2. Toke

    Toke Gearhead

    Oon tiätysti! Ja seurannu mielenkiinnolla. Taas yks todiste et jos niitä on valmistettu enemmän ku yks ni sellanen löytyy suomesta :D
     
  3. Juppee

    Juppee Gearhead

    Tokelle aarreaitta...

    Samalla äijällä (Denver,CO) on samaan aikaan myynnissä 5 kpl `56 Dodgea :eek:
    Tuubissa videoo 2 deestä.

    eBay linkit toki kuoleentuu ku aika loppuu mutta useamman päivän vielä pelittää TÄSTÄ
     
  4. Toke

    Toke Gearhead

    noit on tullu kattottuu... mahtaako sata kertaa riittää. Mut vielä on hiukan varojenkeruu menossa :lol:
     
  5. Toke

    Toke Gearhead

  6. Alabama Chrome

    Alabama Chrome 1st gear

    Olen nyt viimesen lomaviikon päivittänyt itselleni tiedot maailman kaikista myytävänä olevista '49-'51 Mopareista, ja tälläinen osui silmääni, aihetta sivuten.
    Aika ihana tuo väritys :D
     
  7. Toke

    Toke Gearhead

    ai toi on vielä myynnissä. Oli viime syksynä auto24.ee sivuilla myynnissä 3200€ hintaan mutten saanut lukuisista yrityksistä huolimatta myyjää kiinni puhelimella enkä sähköpostilla. Väri on kyllä ihastuttava :lol: mutta ainahan ne suihkia uudelleen täytyy jotta saa mieluisan. Tossa vaan on harmittavasti maalattu kiiltävääkin osaa. Mut sisusta on maukas :odroll:
     
  8. challenger340

    challenger340 3rd gear

    joo mun auto..56 DODGE D-500s 2dsedan highway patrol eureka california kiini otto auto SUPER POWER RED RAM HEMI..
     
  9. heikkisj

    heikkisj Gearhead

Kerro tästä muillekin!