-57 Chryslerit Suomessa

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Iso Allu, 26.10.2010.

  1. 69

    69 Gearhead

    Pikkunäpsprayksella joo, mut on se kaunis noi siivet on siipiautoista parhaat :D
     
  2. ari2004

    ari2004 Gearhead

  3. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Eikö kukaan muista V kasissakin ollutta keltaista avoa? Tais olla New Yorker? Pohjanmaalla oli silloin ja käsittääkseni on vieläkin. Väri keltainen mikä vähän tökki, mutta kun näin live niin ei se niin paha ollutkaan.
    Ei ollut tuplalampuilla.
     
  4. Wäne handler

    Wäne handler 1st gear

  5. 69

    69 Gearhead

  6. ari2004

    ari2004 Gearhead

    ...ja tässä on herra joka on vastuussa moisten hirvitysten muotoilusta. [​IMG]
     
  7. savoy dlx

    savoy dlx 1st gear

    Eikös Vänttisen Lassella Verhoomo Prima) ollut joskus juuri -57 New Yorker?
    Näin muistelisin, väriltään se oli vaalean pastellimintun vihreä ja siihen Lasse ompeli käsin uudet verhoilu penkkien olleesa paikallaan.
    Voi olla että oli -58... Täytyy tarkastaa uudesta kasista.
    Mutta siiinä autossajoskus fiilisteltiin keskellä talvea Tapiolan parkkiksella hangessa keskellä yötä...
     
  8. sbf

    sbf Gearhead

    Faijalla oli aikoinaan 4dht valko/punainen.Mm salon esan vanha ja myöhemmin pyöri tuuloksessa.Viimeinen havainto pohjanmaalta.
    Vieläkin harmittaa kun sen meni myymään.
     
  9. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Pakko vanhan sumuvalon kuittaa tähän väliin. En muista Lassen Chraisua. Tietty muistan hänen 58 "Allmost Grown" Buickin. Luiskaperä projekti oli/on vieläkin, mutta nykyään herra ajelee Herrasmiehen Urheiluautolla, niin kuin minäkin. Tosin hänellä amerikkalainen näkemys aiheesta, mulla eurooppalainen.
    Ja mun herrasmiehen urheiluautoon tulee Lassen tekemä kirkkaan punainen pornosisusta. Mun lääkärin ja ortopedin suunnittelema kuskin penkki. Meillä näkemyseoja. Mä tykkään pitää selkänojaa takana alhaalla kuin F1 autoissa. Se tuntuu mulle paremmalta, mutta ortopedit eri mieltä. Tehdään niin kuin ne sanoo ja Lasse saa toteuttaa sen jos ottaa vielä mut asiakkseen? Täytyypä keskiviikkona kun meen taas sairaalaan poikkee Lassen kautta näyttää sille mitä puuha ois edessä?
    Taas joutuisin Lasse opastaa ettei paksuja makkaroita penkkeihin kun mulla muutenkin pää katossa. Buickissani teki niin. Taaiteilijan vapaudella hän teki niin. Ja uuden rättikaton se vähän choppasi takkaa. OLi kuuleemma paremman näköinen. No olihan se ja äkkiä totuin ja tuollainen se olisi pitänyt olla jo tehtaalta. Lassella on silmää, tyylitajua ja taitoa tehdä. Mut nyt jos Jaggen penkii ottaa tehtäväkseen niin se pitää saada pohjaan kiinni eikä paksuja makkaratoppauksia.
     
  10. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Kaikki kunnia Hänelle! Forward Look jo vuonna 57 milloin gm ja foordit oli vielä pieniä vanhoja aikansa eläneitä malleja, kuten olivat vielä seuraavana eli pyhänä vuonna 1958.
    Ari sä tossa just mainitsit jossain topissa että sulla olis keulapellit myynnissä olevavaan 59 Chraisuun mikä seinään ajetun näköinen.
    Puritaanina pussihousuna hyväksyisin moisen teon täysin.
    Mikä vittu niitä riivasi kun 59 malleja suunniteltiin? Nooh, niin kuin tiedät oli 59 300E Chraisussa sama "Beautiful Brute" keula niin kuin 57-58. Hemi tosin ei keulalla enää.
    Kaunis Raakalainen on yksi autohistorian kauneimmista keuloista. Se tosin vain minun mielipide. Mutta ei 59 300E ole mikään kaunis auto takaviistosta. Jotenkin kokonaisuus tökkii.
     
  11. Imperial413

    Imperial413 1st gear

    Hyvinkin muistan. Tämä New Yorker tuli Arizonasta muistaakseni Valkeakoskelle ja siellä majaili vielä muutama vuosi sitten ja varmaan vieläkin.
     
  12. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    ^Ok Seppo. Se on kuitenkin pohojammaalta kotosii ku se broidille toin uuden avo veten.
     
  13. Adventurer

    Adventurer Gearhead

    Pientä näpräystä tosiaan vaatii :) vaatisi varmaan ruosteettoman varaosa-autonkin, voi olla 300:n keulapellitkin kiven alla.
    Veikkaampa että hinta pompsahtaa vielä. Onhan kyseessä kuitenkin "näprättynä ja maalatattuna ja Vänttisessä käytettynä" + 150K auto.
     
  14. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Vihtu! Yritin tuon e-gay ilmoituksen mottikuvan linkittää tänne.
    Oon ollu niskanapokana olan yli kurkkimassa miten Arin 300 edistyi.
    Autohan olisi valmistunut jo ajat sitten, ellei tallilla ois aina pyöriny tyhmiä tyhmiä kysellen.
    Kitos Ari etä oon saanut seurata. Paljon olen sinulta ja pojaltasi saanut tärkeää nippelitietoa. Niin toi e-bay motin kuva. Ilmanputsarit näkyy, mutta niiden värieroa en näe. Ym fucktia kyseisestä mallista.
    Voit kirjoittaa tänne jos tuntuu siltä.
    Hurrien ylientisöidyt saa kusta hunajaa Autosi vierellä.
    Puuhaa sulla on, koska se ei mielestäsi ole vielä täysin valmis.
    Kermaperseille tiedoksi sinun autollasi myös ajetaan. En sano että sinä, mutta kuulin viime vuonna yhdestä tapauksesta stadin cruisingista kun oli 300 MR auto saanut vierelleen 70 mallisen muskeli moparin. Molemmat MR. Stadissa oli jo vähän kumi palanut, mutta kun Lahden mottoritie aukesi, niin siellä oli kaksi MR moparia päästänyt tosissaan isoo kovaa..
     
  15. Heikki

    Heikki Gearhead Admin

    Se on kyllä kertakaikkisen upea auto. Jos olisi hattu päässä niin ottaisin sen pois aina kun Arin 300C lipuu ohi :D
     
  16. BigBlock-V8

    BigBlock-V8 3rd gear

    Eipä toi must niin pahalt projektilta näytä... Vähän peltihommia tietysti. Näyttäis kuitenkin loppuenlopuks aikalailla olevan kaikki 300:sen romut tallessa... Pikkusen nypräämistä tottakai siellätäälä.
     
  17. ari2004

    ari2004 Gearhead

    Noi putsarit on hieman haalistuneet alkuperäisestä. Väriero venakoppiin alunperin johtui siitä että putsarit oli AC:n valmistamat ja venakopat jonkun muun tekosia. Tuosta ebayn moottorikuvasta voi päätellä että ainakin oikeanpuoleinen venakoppa (kuvassa vasemmalla) on 300:sen oma, koska tulpanreikien väleissä on patit venttiilien säätöruuveille, joita ei NY/IMP-moottoreissa ole. :poff:
     
  18. rebel58

    rebel58 Double Gearhead

    Repeli kumartaa. Isälle. Ei vielä pojalle.
    Paljon nippelitietoa on ja koen itseni etuoikeutueksi että olen sanut kuula real fucktaa.
    Me vanhat pierut ruvetaan olee kohta finaalissa loppusuoralla. Minä olen enkä Ari sulle toivo samaa. Mutta tulevaisuus näyttää olevan turvattu, kunhan poikasi oppii muutamia perusjuttuja. On siinä ainesta.
    Jatkakaa..
     
  19. 69

    69 Gearhead

    ^ Piti oikeen kuuklesta kurkata, jaa ei oo kaunis?? [​IMG]
     
  20. 69

    69 Gearhead

     

Kerro tästä muillekin!