'57 Pontiacin tulpat (347 cid V8)

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Sähkölaitteet', aloittaja tuiremc, 24.5.2004.

  1. tuiremc

    tuiremc Gearhead

    Jos jollakin on tämmöisen auton käsikirja niin voisitko tarkistaa mitkä tulpat koneeseen kuuluu? Varaosatoimittajien sivuilta löytyy mitä erilaisempia vaihtoehtoja, lämpöarvot ovat mitä sattuu, eli nyt haetaan sitä oikeaa, valmistajan suosittelemaa tietoa. Ilmeisesti alkuperäinen on ollut AC:n tulppa.
    Kiitos!
     
  2. dart -66

    dart -66 Gearhead

    AC:n katalooki -90 kertoo "1955-59 all 8 cyl 45" eli AC 45 eikä mitään muita kirjaimia
     
  3. Otto

    Otto Gearhead

    Chilton's Autorepair Manual 1954-1963 kertoo että
    1957Norm: Type44-5 Gap .035 in.
    1957Xtra H.P.: Type44 Gap .035in.
    Kärkien väliin .016, kulmaa 30, ja tyhjäkäyntiä N:llä 500 Hydramatic'lla, sulla tuskin on Syncromesh?

    Tää on kyl hyvä kirja, tästä löytyy noita arvoja niin Rollsiin, Ferrariin ja Lotukseen kuin myös Tatraan, Panhardiin, Holdeniin, Goggomobil'iin, Frazer'iin, Kaiseriin...

    Eihän sitä tiedä jos joku soittaa joku päivä ja kysyy '56 Studebakerin V8:n kannenpulttien kiristysjärjestystä...
     

Kerro tästä muillekin!